MAFIA: You Lucky Bastard - The Harbour
Fra : Martin K

Dato : 05-01-03 11:56

Hvordan kommer jeg igennem den mission. Jeg render rundt og skyder alle
mulig, men jeg kan sq ikke lige finde ud af hvor man finder ham der Morello!

På forhånd tak...

--
Martin K

Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 05-01-03 11:57

"Martin K" <kirschmeyer@REMOVETHIShotmail.com> writes:
> Hvordan kommer jeg igennem den mission. Jeg render rundt og skyder alle
> mulig, men jeg kan sq ikke lige finde ud af hvor man finder ham der Morello!

Hvad er stort, tungt, kan slå porte ind og kører på skinner?
--
Lars Balker Rasmussen                  "S.M.R.T."

Fra : Martin K

Dato : 05-01-03 12:03

Lars Balker Rasmussen wrote:
> Hvad er stort, tungt, kan slå porte ind og kører på skinner?

Hehe... togvogn? Men findes der sådan een der peger ind i det hus hvor
Morello befinder sig?

--
Martin K

Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 05-01-03 12:08

"Martin K" <kirschmeyer@REMOVETHIShotmail.com> writes:
> Hehe... togvogn? Men findes der sådan een der peger ind i det hus hvor
> Morello befinder sig?

Næsten, den skal dog nok lige overtales til at dreje den rigtige vej.
--
Lars Balker Rasmussen                  "S.M.R.T."

Fra : Martin K

Dato : 05-01-03 13:06

Lars Balker Rasmussen wrote:
> Næsten, den skal dog nok lige overtales til at dreje den rigtige vej.

Nu har jeg drejet sporskifterne og dræbt alle mænd. men hvordan fanden får
jeg togvognen i bevægelse. Man kan ikke bare køre ind i den med en lastbil
det er den nærmest ligeglad med...

--
Martin K

Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 05-01-03 13:13

> [...]
> jeg togvognen i bevægelse. Man kan ikke bare køre ind i den med en lastbil

Kig under hjulene.
--
Lars Balker Rasmussen                  "S.M.R.T."

Fra : Martin K

Dato : 05-01-03 13:20

Lars Balker Rasmussen wrote:
> Kig under hjulene.

OK - det vil jeg prøve nu. Skriver lige hvis det lykkedes

--
Martin K

Fra : Martin K

Dato : 05-01-03 13:55

Lars Balker Rasmussen wrote:
> Kig under hjulene.

Det virkede takker

Nu er problemet bare at lortet hakker så meget med mit bedagede GF 2 TI så
at jeg ikke kan gøre noget som helst når jeg kommer ind i hallen. Hvorfor
skal der også være alle de flammer. De dræber mit gfx-kort...

--
Martin K