Kosttilskud / øget forbrænding
Fra : Ris@ger

Dato : 05-01-03 12:02

Nogen der ved, om der findes et naturpræperat der kan medvirke til øget
forbrænding.

mvh
Torben

Fra : Monik

Dato : 05-01-03 18:56

"Ris@ger" skrev d. 05-01-03 12:02 dette indlæg :
> Nogen der ved, om der findes et naturpræperat der kan medvirke til
> [...]
Ja jeg kender et kostpræperat der kan øge din forbrænding. Det er et
proteinmix der tages som shake sammen med vitaminer og mineraler. Prøv
at gå ind på min hjemmeside www.tab-dig.nu reference kode 4470 så vil
jeg råde og vejlede dig hvis du ønsker at tabe dig.
Venlig hilsen Monik.

http://www.kandu.dk/

Fra : Carsten Riis

Dato : 05-01-03 19:02

Monik wrote:

> øget

> Ja jeg kender et kostpræperat der kan øge din forbrænding. Det er et
> proteinmix der tages som shake sammen med vitaminer og mineraler.

Fortæl hvad der er i den der mix? Hvad er der i den mix der gør, at
forbrændingen øges?

Jeg er nysgerrig.

> Prøv
> at gå ind på min hjemmeside www.tab-dig.nu reference kode 4470 så vil
> jeg råde og vejlede dig hvis du ønsker at tabe dig.

Det var da godt nok den mest besværlige hjemmeside jeg længe har set.
Hold kæft hvor var den kedelig.
Få hellere lavet en /skip intro/-funktion, så man kommer direkte hen
til det som sitet handler om. Hvad med oplysninger om priser og ydelser
man kan få fra dit site.
Nå det var det rent hjemmesidemæssige.

Derudover vil jeg da gerne vide, hvad pokker man skal bruge
referencekoden til?

--
Med venlig hilsen Carsten Riis
http://www.bloddonor.dk

Fra : Niels Henriksen

Dato : 05-01-03 19:33

"Carsten Riis" <cr@carben.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Få hellere lavet en /skip intro/-funktion, så man kommer direkte hen
> til det som sitet handler om. Hvad med oplysninger om priser og ydelser
Det er da herbalife-standard.

> Derudover vil jeg da gerne vide, hvad pokker man skal bruge
> referencekoden til?
Ellers vil man jo ikke kunne se at det er Moink der har sendt linket.

--
Niels Henriksen
Bigtiger.dk - Det vildeste webhotel

Fra : Monik

Dato : 05-01-03 19:37

"Carsten Riis" skrev d. 05-01-03 19:02 dette indlæg :

> Fortæl hvad der er i den der mix? Hvad er der i den mix der gør, at
> forbrændingen øges?
> Det står der faktisk men jeg kan da godt fortælle det en gang mere.
Det er proteiner. Og proteiner skal du bruge til at opbygge dine
muskler. Hvis man drikker sådan en proteinbombe før sine måltider eller
som et måltid, så vil man på den måde få alle de næringsstoffer man skal
have, begrænse kalorieindtaget og man vil tabe sig.
> [...]
> referencekoden til?
>
> Vi er flere om denne site så for at jeg får den skal referencekoden
bruges.
Venlig hilsen Monik.

http://www.kandu.dk/

Fra : Carsten Riis

Dato : 05-01-03 22:33

Monik wrote:

> Det er proteiner. Og proteiner skal du bruge til at opbygge dine
> muskler.

På hvilken måde adskiller din proteinmix sig fra andre proteinprodukter?

At det er protein i proteinmix er jo ligesom selv sagt. Hvad er der
mere i?

> Hvis man drikker sådan en proteinbombe før sine måltider....

Hvorfor ikke bare så sine proteiner på en naturlig måde?
En go bøf eller kyllingekød (tilberedt fedtfattigt naturligvis)

> .....eller
> som et måltid, så vil man på den måde få alle de næringsstoffer man skal
> have, begrænse kalorieindtaget og man vil tabe sig.

Påstår du seriøst, at alle næringsstoffer man har brug for findes i
proteiner?

Fra : Monik

Dato : 05-01-03 23:17

"Carsten Riis" skrev d. 05-01-03 22:33 dette indlæg :

> [...]
>

> --
> Med venlig hilsen Carsten Riis
> Vær med til at redde liv ca. 4 gange om året

Der er meget mere end proteiner i denne mix. der er mange forskellige
vitaminer og mineraler i også.
Ork jo du kan godt få de proteiner du har brug for hvis du spiser en
masse magert kød, men hvor mange gør det?
Hilsen Monik

http://www.kandu.dk/

Fra : Morten Boysen

Dato : 06-01-03 12:26

"Monik" <Monik.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
skal
> have, begrænse kalorieindtaget og man vil tabe sig.

Hvordan begrænser man sit kalorieindtag, ved at drikke en proteinshake
udover sit normale indtag? Kalorieindtaget bliver alt andet lige
større. Derudover taber man sig ikke magisk af proteiner.

--
Morten Boysen

Fra : Monik

Dato : 06-01-03 13:27

"Morten Boysen" skrev d. 06-01-03 12:26 dette indlæg :
> [...]
> udover sit normale indtag? Kalorieindtaget bliver alt andet lige
> større. Derudover taber man sig ikke magisk af proteiner.

Når du tager denne proteinshake vil den mætte dig så meget at du ikke
kan spise det du ellers plejer. Du vil aldrig sulte når du tager dette
kosttilskud. Er du sulten tager du blot en ekstra shake.
Jeg kan ikke sige andet end at man skal prøve det. Det virker. Mange
mennesker har smidt et utal af kilo.
Der er ikke noget at tabe ud over de kilo du taber.
Hilsen Monik

http://www.kandu.dk/

Fra : Carsten Riis

Dato : 06-01-03 14:46

Monik wrote:

> Der er ikke noget at tabe ud over de kilo du taber.

Hvad koster det der vidundermiddel?

Jeg har det altså med vidundermiddler, at de altså lyder for gode til at
være sande. Og når noget lyder for godt til at være sandt, så er det
det nok også.

Har jeg forstået det ret, at du har økonomisk interesse i at promovere
produktet?

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 06-01-03 16:40

[Carsten Riis | Mon, 06 Jan 2003 14:45:47 +0100]

>Jeg har det altså med vidundermiddler, at de altså lyder for gode til at
>være sande. Og når noget lyder for godt til at være sandt, så er det
>det nok også.

Jeg er ganske enig med dig; den slags møder jeg også som regel med lidt
sund mistro. Heldigvis ikke mere det, for jeg har dog prøvet selvsamme
sitiation hvor noget LØD for godt til at være sand, men hvor den var god
nok.

Meeeeeeeeeeen når det som Monk's side promoverer har noget med
"Herbalife" at gøre - bliver jeg MEGET mistroisk!

Best regards,
Rene' (Denmark)
www.rene.hjorth.com & www.lowcarb.dk

Fra : Morten Boysen

Dato : 06-01-03 20:24

> [...]
> mennesker har smidt et utal af kilo.
> Der er ikke noget at tabe ud over de kilo du taber.

Hvad er der i den proteinshake, som få den til at mætte så meget? De
proteinshakes, jeg har prøvet, mættede ikke så voldsomt, at jeg ikke
kunne spise mere. Jeg tør vædde på, at man med grøntsager vil kunne
sammensætte en ret, som mætter lige så meget, og som har et mindre
kalorieindhold.

--
Morten Boysen

Fra : Carsten Riis

Dato : 06-01-03 20:44

Morten Boysen wrote:

> .... Jeg tør vædde på, at man med grøntsager vil kunne
> sammensætte en ret, som mætter lige så meget, og som har et mindre
> kalorieindhold.

Plus at grønsagerne er billigere

Fra : Morten Boysen

Dato : 06-01-03 21:03

> Plus at grønsagerne er billigere

.... og indeholder vitaminer/mineraler.

--
Morten Boysen

Fra : Carsten Riis

Dato : 06-01-03 23:16

Morten Boysen wrote:

> "Carsten Riis" <cr@carben.dk> skrev i en meddelelse

> ... og indeholder vitaminer/mineraler.

Det påstår Monik jo også, at proteinpulveret gør.

Fra : Bo Dudek

Dato : 01-02-03 14:58

Kroppen optager normalt omkring 0,8 gram protein pr kg legmesvægt - og
når man er syg, eller kroppen er hårdt belastet pga fx rigtig meget
motion, kan den omsætte omkring 1,2 gram protein pr kg legmesvægt. Al
protein man indtager ud over dette 0,8-1,2 gra/kg legmesvægt vil blive
omsat til energi og blive brugt i kroppens energiregnskab - det skal i
denne sammenhæng også nævnes, at kroppen bruger mere energi på at
omsætte protein end den gør på at omsætte kulhydrat, hvilket betyder,
at protein pr gram rent faktisk feder mindre end kulhydrat- DOG findes
der ikke ret mange protein holdige færdigvarer, der ikke også
indeholder fedt !!.

pga ovenstående kan det derfor ikke betale sig at indtage uanede
mænger af protein under en kur. Det hjælper ikke !

Jeg sælger ingen produkter og får ikke penge for at reklamere for
nogen som helst. Men jeg har fundet frem til at følgende ting, kan
være med til at øge forbrændingen :
http://www.gladogslank.dk/index.php?side=erna&id=53
Det bedste man kan gøre for at øge forbrændingen og være sikker på, at
man ikke taber muskelmasse, således at man efter kuren erstatter det
med ekstra fedtmasse, er at dyrke en masse motion. Det er motion der
opbygger muskelmassen ikke kun indtaget af ren protein. Det er kun i
situationer, hvor kroppen er i underskud af indtaget af protein, at
den begynder at nedbryde musklernes depoter og derved musklerne. Sørg
derfor for at have en sund livsstil med gode normale kostvaner
(grøntsager, kød og vegetabilsk fedt, spis ofte) og motionsvaner
(mindst 30 min hver dag) - så vil din forbrænding helt automatisk
ligge højt !
Mvh
Linda Sørensen
http://www.gladogslank.dk - din guide til sundhed og velvære

Fra : Biddy og Claus

Dato : 14-01-03 22:45

Hej Torben

Ja, jeg forhandler et urtebaseret kosttilskud, som er meget effektivt til,
at øge forbrændingen med. Klik ind på hjemmesiden: tab-dig.nu, og læs mere.
Jeg er ikke selv koblet på hjemmesiden i øjeblikket. Men du kan kontakte mig
på tlf. 66 18 17 51 eller lifestylegroup@nal-net.dk

Venlig hilsen

Biddy Winther-Jacobsen

Fra : Kenn Gerdes

Dato : 16-01-03 00:31

"Biddy og Claus" skrev:

> Ja, jeg forhandler et urtebaseret kosttilskud, som er meget effektivt til,
> at øge forbrændingen med. Klik ind på hjemmesiden: tab-dig.nu

Er du også en del af Herbacrap?

Med venlig hilsen
Kenn Gerdes
--
Intet er som bekendt mere befordrende
for kreativiteten og produktiviteten end