Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvilket digitalkamera indenfor disse speci~
Fra : Christian Skau Peder~

Dato : 05-01-03 10:33

Jeg skal ud og købe et digitalkamera, jeg regner med at købe i Tyskland, da
der er store besparelser at hente.
Hvilke kameraer bør jeg kigge nærmere på indenfor disse krav:
Pris: max 400 Euro
Opløsning: min. 2 MP
Optisk zoom: min. 3x
Størrelse: Så lille som muligt

På forhånd tak for hjælpen.
Mvh.
Christian

Fra : **trads**

Dato : 05-01-03 11:57

Som skrevet og omtalt mange gange her i gruppen vil jeg anbefale et
CANON IXUS V3 købt her : http://www.powerseller24.de/
Prisen er godtnok 469€ - Pris herhjemme = ca4700kr
Eller prøv at finde det på www.Ebay.de
For f.... da det er et fed kamera.

Den omtale/beskrivelse du kan læse her . Er på et Powershot s230 som er 100%
identisk med et Ixus V3.. Det er bare navnet ( amerikansk model) der er
ændret.
http://www.steves-digicams.com/2002_reviews/s230.html

Fra : Christian Skau Peder~

Dato : 05-01-03 12:15

Det ser godt ud, dog mengler den lidt zoom efter min smag, jeg har haft et
Canon S10 tidligere, og der fandt jeg ud af at 2x zoom var for lidt.
Er der nogen de rhar noget godt/skidt at sige om Pentax Optio 330GS eller
Canon Ixus 330 de har den ekstra zoom samtidig med at de er kompakte.
På forhånd tak.
Mvh.
Christian