Pastamaskine
Fra : Rasmus & Judith

Dato : 05-01-03 04:43

Hej

Jeg overvejre at købe an pastamaskine til at køre pastamasse ud i tynde
bånd, Der er nogle som kender nogle gode mærker !!

Er der nogle som ved hvor man købe en, Jeg bor på Grønland så gerne en
forretning som er på internettet.

På forhånd tak.

- Rasmus

Fra : Hermann Holm

Dato : 05-01-03 20:40

"Rasmus & Judith" <rasmush@greennet.gl> wrote in

> [...]
>
> Er der nogle som ved hvor man købe en, Jeg bor på Grønland så
> gerne en forretning som er på internettet.

Mon ikke Ole´s Varehus har en ? Eventuelt kan de bestille en hjem.

Ole`s Varehus
Postboks 80
Skibshavnsvej 41
3900 Nuuk
Tlf.: 321264
email: oles@greennet.gl

Takuss´

Hermann Holm

--
Giv dig altid 100 % på arbejdet
12 % mandag, 23 % tirsdag, 40 % onsdag, 20 % torsdag og 5 % fredag

Fra : Helle Skoett

Dato : 08-01-03 00:13

"Rasmus & Judith" <rasmush@greennet.gl> skrev i en meddelelse
> [...]
> bånd, Der er nogle som kender nogle gode mærker !!
>
> Er der nogle som ved hvor man købe en, Jeg bor på Grønland så gerne en

hej Rasmus.
Selvfølgelig skal du da have en pastamaskine.
mit favoritsupermarked supermarco.dk plejer at have den på
sortimentslisten - også en elektrisk. Men jeg kunne ikke lige finde den.
Fandt så mit favoritdimsested http://www.hwl.dk/ og de har den selvfølgelig.
Lige til at putte i kurven og på vej op til dig.

--
venlig hilsen helle s