Delfin og Florida
Fra : Kenneth Nielsen

Dato : 05-01-03 00:52

Vi skal til Florida i 3 uger i Marts, og i den forbindelse skal vi en dag ud
og svømme med delfin og har næsten bestemt at besøge Dolphins Plus som
ligger på Florida Keys men er nu faldet over en anden sted i Orlando som
hedder Discorvery Cove og den ser interessant ud, men måske lidt kunstigt..

Er der nogen der har prøvet disse steder og måske komme med
erfaring/oplevelse fra disse sted(er)?

http://www.dolphinsplus.com/
http://www.discoverycove.com/index.asp

Vi tager den såkaldte fuld pakke, som inkl. alt..

På forhånd tak for svaret

Med venlig hilsen
Kenneth Nielsen

Fra : Martin Toulstrup

Dato : 05-01-03 12:34

Kenneth Nielsen <bamsen31-NOSPAM-@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e1773a3$0$216$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> [...]
>
> http://www.dolphinsplus.com/
> http://www.discoverycove.com/index.asp
>
> Vi tager den såkaldte fuld pakke, som inkl. alt..

Hej Kenneth,

Nu har jeg, desværre, ikke selv nået at svømme med delfiner de gange jeg
har været der, men skal absolut prøve det næste gang.
Dem som jeg kender som har prøvet det anbefaler det kraftigt, men der er
stor forskel på hvor du gør det.
De to steder du nævner er 2 _vidt_ forskellige steder. Discovery Cove er et
kunstigt anlagt anlæg langt fra havet, hvor du ikke har den samme følelse af
at du er ude på havet med delfinerne. Dolphin Plus, er indhegnet men ligger
direkte ud til havet så oplevelsen bliver væsentligt anderledes end inde i
landet. Der er dog en anden ting som er ret væsentlig; i Discovery Cove er
der et meget begrænset antal besøgende hver dag, så du får en mere personlig
oplevelse.

Af de kommentarer jeg har fået fra mine besøgende på min hjemmeside, siger
alt: Dolphin Plus er _klart_ at anbefale da det ikke virker så kunstigt som
i Orlando.

Hav en rigtig god tur til Paradiset på Jorden.

MVH Martin
Webmaster,
www.florida-usa.dk