Outlook menu
Fra : Mikkel Jørgensen

Dato : 04-01-03 23:17

Hej NG

Jeg sidder og leger lidt for at udvikle mine evner (som pt. ikke er de
bedste) og i den forbindelse, kunne jeg godt tænke mig at prøve at se om det
skulle være muligt at lave en menu ligesom den Outlook 2000 har ude i
venstre side. Er der en eller flere som skulle have lyst til at give mig et
par fif til hvordan jeg lige kommer igang ?

Mvh.

Mikkel Jørgensen

Fra : Martin - Maage

Dato : 06-01-03 18:53

Lav nogle pictureboxe's og nogle knapper.... og øv dig lidt på
picture.container = ???

Fra : Thomas Bøjstrup Joha~

Dato : 08-01-03 20:25

> [...]
et
> par fif til hvordan jeg lige kommer igang ?

åben outlbar.inf i notepad og lave de ændringer du ønsker også sletter du
..fav filen.
når du så start outlook igen vil den læse outlbar.inf filen og bygge en ny
..fav file

og hvis du finder en anden måde at gøre det på, vil jeg da godt vide det
fordi
mine bruger bliver skide sur når vi sletter deres fav file for at den skal
lave en ny

Thomas Johansen
http://home1.inet.tele.dk/tooms/

Fra : Thomas Bøjstrup Joha~

Dato : 08-01-03 20:27

lige en lille ting
og hvis du vil læse om det skal du bare download microsoft office admin kit
hos MS, der i ligger nogen hjælpe filer for fortæller hvordan du skal skrive
det