modtage multipart sms på nokia 3310
Fra : Søren Rydlund Nielse~

Dato : 04-01-03 22:09

Hej,

Jeg har et problem med at modtage beskeder som er så lange at de er delt i
to. Jeg modtager ikke den fulde besked. Er der nogle der har set problemet
før.

Det er en Nokia 3310, softwareversion 5.57

På forhånd tak

Mvh
Søren Rydlund

Fra : John

Dato : 04-01-03 22:37

Bruger du CCB som udbyder?

--
Med venlige hilsener

John B. Jensen

Fra : Søren Rydlund Nielse~

Dato : 04-01-03 22:57

Hej John,

Mener du CBB (club blah blah)? For så er svaret ja. Er det udbyder afhængigt
eller netværksafhængigt?

Mvh
Søren Rydlund

Fra : John

Dato : 04-01-03 23:16

Hej Søren,

Går du Club Blah Blah på struben indrømmer de, CBB problem med modtagelsen
af kædede beskeder. Det er ikke netværksafhængig da Sonofon jo intet problem
har. Så det er selve operatøren (udbyderen son du kalder det) der har
problemet - hvorledes dét helt nøjagtig teknisk hænger sammen, ved jeg
ikke...

Men faktum er at 2 CBB service-medarbejdere har indrømmet overfor mig, at
der arbejdes på problemet - det er 6 måneder siden :-/