E-Mail
webnoob 5265
Hente MP3 og film
Fra : John Larsen

Dato : 04-01-03 21:52

Hej
Er der nogen der vil fortelle mig hvordant man "omkoder" de mærkelige indlæg
under musik og film der bare består af mærkelige bogstaver og tegn.
På forhånd mange tak.
John

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 04-01-03 22:01

"John Larsen" <joker@larsen.tdcadsl.dk> skrev :

>Er der nogen der vil fortelle mig hvordant man "omkoder" de mærkelige indlæg
>under musik og film der bare består af mærkelige bogstaver og tegn.

Jeg går ud fra, at det er fordi du bruger Outlook Express, gå i
hjælp og skriv samle som søgeord og du får forklaringen, når du
så kigger på »samle nyhedsmeddelelser i flere...«

Fut: news:dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express,
hvor svar herpå bringes.

med venlig hilsen
Knud
--