nisser og sex
Fra : Connie Pedersen

Dato : 04-01-03 21:35

Jeg skal i gang med at skrive en roman om nisser og sex og jeg er
bestemt løbet ind i problemer. Jf. tidligere historier om nisser vil
jeg jo helst ikke køre helt af sporet. Jeg søger derfor oplysninger om
følgende:

1. Hvordan ser man om en nisse er lidenskabelig opstemt? Er der tegn
ud over de menneskelige?
2. Hvor gamle er nisser når de har sex 1. gang.
3. Hjælp mig med et navn til henholdsvis en han-nisse og en hun-nisse
og en fætter-nisse.

Skriv evt. også andre gode ting jeg kan bruge.
Dette er et seriøst indslag, måske i en forkert kategori, men jeg
håber I vil hjælpe mig.

Fra : Peter Knutsen

Dato : 05-01-03 08:11

Connie Pedersen (slet 8XJUM) wrote:
> [...]
> følgende:
>
> 1. Hvordan ser man om en nisse er lidenskabelig opstemt? Er der tegn

Nisser er ekstremt magiske. De har meget få egentlige troldmænd, i
stedet bruger de stort set alle sammen magi til alle mulige gøremål,
tænde bål, skjule sig for os mennesker, gøre køer vanvittige,
chikanere julemanden (som faktisk er et menneske der lider af den
vrangforestilling at han er en nisse) og så vid're.

Mon ikke de også bruger en hel del magi som forspil samt under
sexakten? Vi mennesker er jo utroligt opfindsomme, rent seksuelt,
hvorfor skulle nisser være anderledes?

Især tænker jeg på, at nisserne måske bruger magi til at måle på
hinandens fysiologi, altså for at finde ud af om vedkommende har lyst.
Det kan især være praktisk for nissepiger, idet nisser jo
traditionelt går i løstsiddende tøj, og derfor kan det være svært at
se om en nissemand har ståpik. Jeg ved det ikke, skal jeg lige gøre
opmærksom på, mine tanker om hvordan nissemagi interagerer med
nissesex er rent gætværk.

> 2. Hvor gamle er nisser når de har sex 1. gang.

Kommer an på hvor de bor. For hollandske nisser er den seksuelle
lavalder 120 år, så de starter alle som en når de er et sted mellem
115 og 125 år gamle. Ingen undtagelser. For USAnske nisser er
lavalderen 180 år, så nissedrengene starter når de er præcis 180 år
gamle, mens nissepigerne alle sammen formår at holde på mødommen
indtil ægteskab (man kan så undre sig over, hvor de unge ugifte
nissemænd får opfyldt deres behov henne - desværre ved jeg det ikke).
I Afrika debuterer negernissepigerne som regel meget tidligt, og
yderst ufrillivigt, idet negernissemændene voldtager dem, fordi der
blandt afrikanske nisser huserer en overtro om at man kan blive
helbredt for NIV/AIDS ved at bolle en jomfru. (Hvis nogen
negernissemænd skulle læse dette, så vil jeg lige gøre opmærksom på at
det *ikke* passer - lad dog for hulen de stakkels små negernissepiger
være i fred!).

> 3. Hjælp mig med et navn til henholdsvis en han-nisse og en hun-nisse
> og en fætter-nisse.

Desværre, jeg kender kun de 8 mest almindelige nissenavne, og hvis du
bruger dem, kommer din roman til at lyde meget kliche-agtig, ligesom
hvir man skriver en vikingeroman hvor alle hedder Gorm, Harald og
Ragnar. Du må selv researche.

I øvrigt giver din brug af ordet "fætter-nisse" mig en mistanke om at
der vil være incestuøst indhold i din roman. Intet galt i det, men
husk at putte "content codes" på din roman, så der ikke er nogen der
bliver forargede.

< http://www.asstr.org/~Uther_Pendragon/code/scfa.htm >

> Skriv evt. også andre gode ting jeg kan bruge.

Tjoh... Nisser er i gennemsnit 90 cm høje, med udsving på 75 til 105
cm, og det var faktisk synet at to nisser (som dog ikke dyrkede sex!)
der inspirerede J.R.R. Tolkien til at opfinde Hobbitterne. De er
forholdsvis buttede, <off-topic> formodentlig fordi det er svært at
holde på varmen for små livsformer (stor overflade i forhold til
rumfanget), og derfor har evolutionsn sørget for at udstyre dem med
stærke tendenser i retning af et tykt subkutant fedtlag </off-topic>.

Nisser føder mange børn, og efter 10-12 fødsler er en nissepiges
vagina blevet så udvidet, at det er fuldstændig umuligt for hende at
opnå vaginalorgasme. Efter sigende får det dem til at opsøge
menneskelige elskere, men i virkeligheden tror jeg at de fleste (A)
biver frigide, (B) springer ud som lebber eller (C) finder sig
tilrette med at måtte nøjes med klitorisorgasme og hyggeligt
kæle/puttesamvær med husbonden. Nissemændene lader sig sjældent skille
af denne årsag, men får afløb for deres behov (altså for at pule noget
stramt) ved at have affærer med yngre nissepiger. Eller også springer
de ud som bøsser, men det sker vistnok yderst sjældent.

> Dette er et seriøst indslag, måske i en forkert kategori, men jeg
> håber I vil hjælpe mig.

Altid til tjeneste

--
Peter Knutsen

Fra : Nette

Dato : 05-01-03 11:12

"Peter Knutsen" wrote in message news:3E17DA9D.4030705@knutsen.dk...

> [...]

Er jeg den eneste herinde, som ikke har fået dette indlæg om nisser og sex?
Det må efterhånden være lang tid siden, det er bragt???

Nette

Fra : Jonas M. Nielsen

Dato : 05-01-03 11:19

"Nette" <nettesnetpost@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Er jeg den eneste herinde, som ikke har fået dette indlæg om nisser og
sex?
> Det må efterhånden være lang tid siden, det er bragt???

> Nette

Det er bragt d. 4/1-2003 kl. 21:35... det er vel ikke så længe siden...

/ Jonas

Fra : Nette

Dato : 05-01-03 12:00

"Jonas M. Nielsen" wrote in message
> Det er bragt d. 4/1-2003 kl. 21:35... det er vel ikke så længe siden...

Nææ, det er det da godt nok ikke. Gik bare ud fra, det var en historie der
skulle være færdig til denne jul og ikke først til om 11 måneder.

Underligt jeg ikke har fået det indlæg, men hvis det er så nyt, så dukker
det vel op på et tidspunkt.

Nette

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 05-01-03 14:46

Nette skrev:

Hej Nette

> Er jeg den eneste herinde, som ikke har fået dette indlæg om nisser
> og sex?

Muligvis.

Indlægget er sendt fra TDCs webadgang til nyhedsgrupperne, se nedenståen-
de linie med "Organisation", måske er der en fejl i dens måde at sende
på, for indlægget kan ikke findes gennem groups.google.com (jeg har dog
hentet indlægget fra en tysk news-server (det frie universitet i Berlin).

Her har du indlægget:

Fra : Per...

Dato : 05-01-03 14:48

In article <10417125940.614132904175058@dtext.news.tele.dk>,
connie_p@8XJUMpost10.tele.dk says...

> 1. Hvordan ser man om en nisse er lidenskabelig opstemt? Er der tegn
> ud over de menneskelige?

Deres hue står lige op?