Cambridge kuren
Fra : ivan

Dato : 04-01-03 19:58

Hej !!!!

Er nogen der ved hvor kan købe denne ??

Man har før kunne købe den i Bilka,Matas,osv.
men der kan man kun købe "Hvidovre kuren" som smager af lo..

Ivan

Fra : Biddy og Claus

Dato : 14-01-03 22:41

Hej Ivan

Cambridge kuren findes så vidt jeg ved ikke mere.
Jeg har en anden og bedre løsning. Klik ind på hjemmesiden: tab-dig.nu , og
læs mere. Jeg er ikke selv koblet til i øjeblikket, men du kan kontakte mig
på tlf. 66181751 eller lifestylegroup@nal-net.dk

Venlig hilsen

Biddy Winther-Jacobsen

Fra : Kenn Gerdes

Dato : 16-01-03 00:31

"Biddy og Claus" skrev:

> Jeg har en anden og bedre løsning. Klik ind på hjemmesiden: tab-dig.nu

Er du også en del af Herbacrap?

Med venlig hilsen
Kenn Gerdes
--
Intet er som bekendt mere befordrende
for kreativiteten og produktiviteten end

Fra : Glenn [Odense]

Dato : 16-01-03 01:21

"Biddy og Claus" <winther-jacobsen@nal-net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
og
> læs mere. Jeg er ikke selv koblet til i øjeblikket, men du kan kontakte

Ups, så lykkes det, du røg i mit kill-filter.

Mvh. GLenn

PS. @nal-net.....he he he