Andet multimedie
bentjuul 3670
skærm
Fra : Jørgen

Dato : 04-01-03 18:54

Hej

Jeg ved ikke om det er det rigtige sted at spørge.

Hvordan laver man et kopi af skærm billedet.

f.eks har jeg et program men en opsætning som
jeg vil sende via en mail.

Jørgen

Fra : emj

Dato : 04-01-03 19:19

On Sat, 4 Jan 2003 18:53:38 +0100, "Jørgen" <j.bodholdt@tdcadsl.dk>
wrote:

>Hvordan laver man et kopi af skærm billedet.

Brug tasten "Print Screen"
Vil du kun have et billede af det aktive vindue på skærmen, så brug
Alt+Print Screen
Hilsen emj

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 04-01-03 20:48

emj wrote:

> Brug tasten "Print Screen"
> Vil du kun have et billede af det aktive vindue på skærmen, så brug
> Alt+Print Screen

Husk at du skal kopier udklippet ind i en anden fil som foreksempel
billedbehandlingsprogram eller et worddokument. Hvis du ikke har
word installeret kan wordpad sagtens bruges.
Både til billedbehandling og word bruges de almindelige klip og klister
funktioner.

mvh
Henning

Fra : Digit

Dato : 04-01-03 20:59

"Henning Præstegaard" ræsonnerede, og skrev d. 04 jan 2003:

> [...]
> word installeret kan wordpad sagtens bruges.
> Både til billedbehandling og word bruges de almindelige klip og klister

Har folk glemt Paint?

--
/Digit

»Vejret skifter. Skygger falder.
Ny duft i blæsten - forfald.
Kokain, Uzier, , kør forbi og
skyd løs.
Døden er kasserer. Alle betaler«
Sørgesangene

Fra : kjaer

Dato : 04-01-03 21:55

"emj" <emj@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse news:t89e1vk4smf6vqetj5iapc2uqdj4njakq4@4ax.com...

> Brug tasten "Print Screen"
> Vil du kun have et billede af det aktive vindue på skærmen, så brug
> Alt+Print Screen
> Hilsen emj
Men så skal han bagefter åbne et billedprogram og brug "ctrl-v" for at få billedet frem.
(der er da nogen der ikke ved det)