At skovle sne
Fra : Helle

Dato : 04-01-03 18:45

Hejsa.

Hvor mange kalorier forbrænder man egentlig ved at skovle sne i en time?
altså skubbe, løfte og fjerne sneen med en sneskraber og en skovl.

Mvh Helle

Fra : Carsten Riis

Dato : 04-01-03 23:13

Helle wrote:

> Hejsa.
>
> Hvor mange kalorier forbrænder man egentlig ved at skovle sne i en time?
> altså skubbe, løfte og fjerne sneen med en sneskraber og en skovl.

er det ikke noget lignende som havearbejde?

--
Med venlig hilsen Carsten Riis
http://www.bloddonor.dk

Fra : Helle

Dato : 05-01-03 11:10

> er det ikke noget lignende som havearbejde?

Hmm, det ved jeg egentlig ikke - tror nu nok det er temmelig meget mere
hårdt end havearbejde - hårdt er det i hvert fald! *g*

Helle