download af hjemmeside
Fra : Steen Hansen

Dato : 04-01-03 17:39

Hej ng.

Er der en venlig sjæl der kan hjælpe mig.
Jeg er kommet til at slette noget kode i html på opstartssiden og nu er der
ikke links til de forskellige sider. Jeg vil derfor gerne dovnloade den der
ligger på webserveren. Hvordan gør jeg det i frontpg.
Mvh. Steen

Fra : Per Ahm

Dato : 04-01-03 18:46

"Steen Hansen" <nuller@hansen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
der
> ligger på webserveren. Hvordan gør jeg det i frontpg.

Åben din "lokale" web, og vælg import i menuen Filer, her angiver du hvilken
side du vil hente hjem!

Per Ahm

http://home1.stofanet.dk/per.ahm/

Fra : Ukendt

Dato : 04-01-03 21:38

>der
>
>Åben din "lokale" web, og vælg import i menuen Filer, her angiver du hvilken
>side du vil hente hjem!
Eller brug stifinder til at hente den hjem på hd'en.

--
Brøndby
MVH THF Cessna 182S

Fra : Ulrik Friis

Dato : 04-01-03 23:45

<Thf> skrev i en meddelelse news:3e1845fc.22261880@dtext.news.tele.dk...
> Eller brug stifinder til at hente den hjem på hd'en.

Nej - la' vær' med det, ellers får du ikke alle FrontPage specialiteterne
med. Man skal IKKE anvende Stifinder i forbindelse med FrontPage idet alt
materiale skal noteres og kategoriseres og katalogiseres i FrontPage.

Den rigtige måde er at gå online på din webserver: Filer => Åbn web-sted =>
Netværk => Indtast http://www.dinadresse.dk i adressefeltet/Mappenavn
hvorefter du bedes om at indtaste brugernavn og adgangskode.

Når du så har åbnet dit web-sted på webserveren vælger du Filer => Udgiv
web-sted og her vælger du så en mappe på din harddisk. Så får du en tro kopi
af dit website hjem på din harddisk.

mvh

Ulrik

Fra : Ukendt

Dato : 05-01-03 00:24

>Nej - la' vær' med det, ellers får du ikke alle FrontPage specialiteterne
Det kan der være noget om ,men jeg overfører ofte et ændret billedet eller
filer via stifinder, uden problemer, men sidene uploader jeg kun via FP.

--
Brøndby
MVH THF Cessna 182S

Fra : Ulrik Friis

Dato : 05-01-03 12:24

<Thf> skrev i en meddelelse news:3e196c7f.32120677@dtext.news.tele.dk...
> Det kan der være noget om ,men jeg overfører ofte et ændret billedet eller
> filer via stifinder, uden problemer, men sidene uploader jeg kun via FP.

Det er vigtigt for integriteten på dit FP website, at FP holder 100% styr på
ALLE filer. Hvis du flytter filer mellem FP området og andre områder på din
harddisken kan FP ikke holde styr på dem.

Hvis du udskifter et billede (med et med samme navn), skal du i princippet
først slette den gamle fil og derefter importere den nye.

Mange af de smarte funktioner såsom automatisk opdatering af links når du
flytter rundt på filerne (i FP) eller omdøber filer vil ikke virke, hvis
ikke alle filer er enten lavet eller importeret i FP.

mvh

Ulrik

Fra : Steen Hansen

Dato : 05-01-03 00:59

Mange tak for svarene. Jeg brugte den der hed import og den virkede
fortrinligt.
Mvh. Steen

Fra : Steen Hansen

Dato : 05-01-03 01:23

Jeg prøvede også den måde som Ulrik beskrev og den er også god. Tak for det.