HJÆÆÆLP!!! Det amerikanske aktiemarked!
Fra : Korch

Dato : 04-01-03 12:37

Jeg skal til at skrive en rapport på ca. 20 sider om udviklingen på det
amerikanske aktiemarked siden terrorangrebet 11. september, og i den
forbindelse mangler jeg informationsmateriale, så derfor håber jeg at I kan
hjælpe mig!

Hvis I kender nogle links om ovenstående, bøger der omhandler dette,
artikler eller blot er bevidst om emnet, så vil jeg da meget gerne have en
tilbagemelding. Gerne på mail: Kokshoved@hotmail.com

Med venlig hilsen
Peter Koch Hansen

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 04-01-03 12:49

d. 04/01/03 12:36 skrev Korch på kokshoved@hotmail.com i artiklen
3e16c741$0$187$edfadb0f@dread15.news.tele.dk:

> Hvis I kender nogle links om ovenstående, bøger der omhandler dette,
> artikler eller blot er bevidst om emnet, så vil jeg da meget gerne have en
> tilbagemelding.

Mit gæt er, at du skal søge informationer hos amerikanske tidsskrifter
f.eks. www.businessweek.com og www.economist.com.

Du kan f.eks. se på kurserne for Dow Jones og NASDAQ, som er to indexes for
forskellige dele af aktiemarkedet. Dow Jones er vist for industriaktier,
mens NASDAQ er for teknologiaktier.

Med venlig hilsen

Børge Rahbech Jensen