Nu skal det være.
Fra : Claus Lassen

Dato : 04-01-03 12:21

Nogen her der kender noget til den sætning?
Nå, men jeg skal tabe ca. 12 kg.
Jeg vil prøve enten DDV eller Weight Watchers.
Hvad kender i til steder og metoder og hvad det koster?

Hilsen Claus

Fra : Iben Staal Olsen

Dato : 04-01-03 16:07

"Claus Lassen" <tubeaudio@vip.cybercity.dk> wrote in message
> Nogen her der kender noget til den sætning?
> Nå, men jeg skal tabe ca. 12 kg.
> Jeg vil prøve enten DDV eller Weight Watchers.
> Hvad kender i til steder og metoder og hvad det koster?
>
> Hilsen Claus

Hej Claus,

Jeg kender til DDV hvor jeg har gået i 18 uger og på samme tid tabt mig 22
kg. De ligger mange steder i Danmark og det koster 200 kr. i indmeldelse og
derefter 45 kr i ugeafgift pr. uge. Du har fem "ferie-uger" hvor du ikke
skal betale. Man får udleveret en kostplan og alt mad skal vejes.

Jeg er glad for DDV, får rigeligt at spise (sommetider for meget) og der er
rig mulighed for at lave skønne desserter og kager.

Spørg hvis der er mere du vil vide.

Mvh.
Iben

Fra : Therese

Dato : 04-01-03 16:06

"Claus Lassen" <tubeaudio@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg vil prøve enten DDV eller Weight Watchers.
> Hvad kender i til steder og metoder og hvad det koster?

Hej Claus
Der er en meget lang tråd om forskellen på DDV og WW, som startede omkring
d. 23/12 og stadig bliver debatteret. Prøv at læse den...
Den har da medført at jeg starter ved DDV på mandag :)
Mange hilsner
Therese

Fra : Carsten Riis

Dato : 04-01-03 23:13

Claus Lassen wrote:

> Nogen her der kender noget til den sætning?
> Nå, men jeg skal tabe ca. 12 kg.
> Jeg vil prøve enten DDV eller Weight Watchers.
> Hvad kender i til steder ....

For DDVs vedkommende kan du se mødestederne og andre informationer på
http://www.weightconsultants.com/da/

For WWs vedkommende kan du finde tilsvarende informationer på
http://www.weightwatchers.dk/WWI_Controller.aspx?Page=342

> ....og metoder

Tja, DDV består af vejning til den store guldmedalje.

WW er lidt mindre vejning (måske til en bronzemedalje). Derudover er der
et pointsystem som skal holdes styr på.

Hvad det er lettest for dig, tja det ved kun du.

Her i gruppen er det lidt af en "religionskrig" om hvad der lettest.

> og hvad det koster?

DDV:
Indmeldelse 200 kr.
Pris pr. uge: 45 kr.
(der er 5 ferieuger som man kan holde fri. Derudover kan man holde
"fri" når man har noget dokumentation med af en eller anden slags fx
kursusbevis eller arbejdsplan fra arbejdsgiver eller noget noget
lignende. Hvis ingen dokumentation så koster det 45 kroner)

WW
Priser er afhængig af, hvordan du bruger systemet:
http://www.weightwatchers.dk/WWI_Controller.aspx?Page=402

Hvad det er billigst for dig er helt op til dig og hvordan du bruger
systemerne.
Hvis besøger konsulenterne hver uge, så er DDV billigst. Møder du kun op
hver anden gang eller sjældnere, så er ww billigere.

Personlig går jeg til DDV på Amager (Øresundsvej) og for mig har det
virket 18 kilo siden august. Det ville have været mere, hvis jeg var
bedre til at følge konceptet.
Jeg er stadig tilfreds med mit opnåede resultat. Og det er vel det
vigtigste.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis

Fra : Kenn Gerdes

Dato : 04-01-03 23:40

"Carsten Riis" skrev:

> Her i gruppen er det lidt af en "religionskrig" om hvad der lettest.

Jeg holder på en kombination af regelmæssig motion og større bevisthed om
hvad man putter i munden (kald det bare kostomlægning). Altså ikke
nødvendigvis DDV eller WW. Men det er op til den enkelte hvad man tror på og
hvordan man vil gribe det an. Vi andre kan jo kun komme med gode råd og
(dyrekøbte) erfaringer.

Med venlig hilsen
Kenn Gerdes
--
Intet er som bekendt mere befordrende
for kreativiteten og produktiviteten end

Fra : Biddy og Claus

Dato : 14-01-03 22:38

Hej Claus

Jeg har en lettere løsning. Klik ind på hjemmesiden "tab-dig.nu" og læs
mere. Jeg er ikke selv tilmeldt siden i øjeblikket, men du kan kontakte mig
på tlf. 66 18 17 51
eller lifestylegroup@nal-net.dk

Venlig hilsen
Biddy Winther-Jacobsen

Fra : Kenn Gerdes

Dato : 16-01-03 00:30

"Biddy og Claus" skrev:

> Jeg har en lettere løsning. Klik ind på hjemmesiden "tab-dig.nu"

Er du også en del af Herbacrap?

Med venlig hilsen
Kenn Gerdes