Gemme flere attachments i outlook xp ?
Fra : Thomas Jensen

Dato : 04-01-03 11:56

Hej,

Hvordan gemmer jeg flere attchments på en gang i outlook xp?
Jeg kan gemme en af gangen ved at højreklikke på den, mens hvis jeg
markerer/vælger alle har jeg ikke muligheden.
Jeg tror at det er fordi at de forskellige attachments er adskilt med et ;
og dette vælges også, når jeg vælge select all.

Nogen der kan hjælpe?

Thomas

Fra : M.N.

Dato : 04-01-03 13:03

"Thomas Jensen" <tgsj@mail.dk> wrote in message
> [...]
> Jeg tror at det er fordi at de forskellige attachments er adskilt med et ;
> og dette vælges også, når jeg vælge select all.

Åben mailen og gem vedhæftet filer

Mogens

Fra : Thomas Jensen

Dato : 05-01-03 18:16