nogle med kendskab til "spis efter din blo~
Fra : Jesper Andersen

Dato : 04-01-03 11:10

jeg er begyndt på dette, pga alt for dårlig fordøjelse. har nogle kendskab
til nogle sider i dk som omhandler dette emne?

Fra : Louise

Dato : 04-01-03 13:03

"Jesper Andersen" <jesper@jesperandersen.it> skrev i en meddelelse
> jeg er begyndt på dette, pga alt for dårlig fordøjelse. har nogle kendskab
> til nogle sider i dk som omhandler dette emne?

Hejsa Jesper...

Har selv bogen spis efter din blodtype. Går ikke efter den til punkt og
prikke, men tager kun lidt af det!
Har i Ude og hjemme nr 1 2003 læst et lille notits under noget der hedder
Hvad er der galt doktor...
Der fortæller de at man kan gå ind på www.ernaeringsraadet.dk, hvor diæten
er blevet analyseret.
Vil dog lige sige at jeg ikke selv har været inde på siden...

Louise

Fra : arc@na

Dato : 04-01-03 14:00

"Jesper Andersen" <jesper@jesperandersen.it> wrote in

> jeg er begyndt p† dette, pga alt for d†rlig ford›jelse. har nogle
> kendskab til nogle sider i dk som omhandler dette emne?

Spild af penge. Blodtypen har intet at gøre med, hvordan man skal
spise. Denne bog gavner kun forfatterens tegnebog.

Men hvis du fortæller lidt om hvordan din fordøjelse har det dårligt,
vil jeg da gerne forsøge at give dig nogle gode tips.

arc@na