http://www.flybillet.dk/ er det enkelt el~
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 04-01-03 04:39

nu sad jeg lige og kikkede på Cairo man komme retur med egyptens lufthavns
selskab for 3300 inkl skat OGSÅ KAN MAN RYGE PÅ VEJEN..... men nu gik jeg så
ind og tjekkede på http://www.flybillet.dk/ og så at Czech Airways har
biletter til 2100 kr men det er da umuligt at se om det er en retur ???

Mv
Bo M Mogensen

Fra : John Sahl

Dato : 04-01-03 11:06

Bo M Mogensen wrote:
> men nu gik jeg så ind og tjekkede på http://www.flybillet.dk/ og så
> at Czech Airways har biletter til 2100 kr men det er da umuligt at se
> om det er en retur ???

Det er en returbillet, angivet uden skatter og afgifter.

--
John Sahl, Projektleder på MandeZonen.dk
Se hvem der vandt julekonkurrencen og skal være

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 04-01-03 17:58

"John Sahl wrote:

> Det er en returbillet, angivet uden skatter og afgifter.

fedest det er godt nok billigt var ???
ja skatter det er vist 2-300 fra dk og sædavaneligtvis 20 dollaers fra den 3
verden