Ab Sonic
Fra : Micki

Dato : 03-01-03 23:56

Hej NG

Jeg vil meget gerne høre om der er nogen der har erfaringer med subj. eller
lignende produkter. Ab Sonic er et mavebælte der udsender elektroniske
impulser der skulle styrke musklerne i maveregionen...
Jeg træner i forvejen i et Fitness center men afskyr maveøvelser, så hvis
jeg på nogen måde kan slippe ved at bruge et produkt som Ab Sonic så er jeg
villig til at betale... Jeg har et link her så I ved hvad jeg taler om:
http://www.daells-bolighus.dk/motion/Popmotion_large/pop5082.html
149,- er jo ikke alverden!

Men altså: Giver det et vaskebræt eller er det at smide penge ud af vinduet?

- Micki

Fra : Mikkel Gybel Jensen

Dato : 04-01-03 00:18

"Micki" <tusind@hotmail.com> wrote in message

> Jeg vil meget gerne høre om der er nogen der har erfaringer med subj.

Nej, det virker ikke. Lignende produkter diskuteres jævnlig i
dk.helbred.slank - ta' evt. en kigger der via google for at finde de gamle
tråde.

- Mikkel

--
Mikkel Gybel Jensen, Stud. scient biokemi
http://www.cmrc.dk ; http://www.pcarlp.dk

Fra : Micki

Dato : 04-01-03 11:16

"Mikkel Gybel Jensen" <mgj@tiscali.dk> wrote in message

> Nej, det virker ikke. Lignende produkter diskuteres jævnlig i
> dk.helbred.slank - ta' evt. en kigger der via google for at finde de gamle
> tråde.

Tak for svaret. Jeg fandt en del forskellige meninger. Men det var nu mest
dem der ikke selv havde prøvet produkterne der var imod dem. Jeg tror jeg
giver det en chance. Jeg kan lige melde tilbage og fortælle om det virker!

- Micki

Fra : Mikkel Gybel Jensen

Dato : 04-01-03 13:18

> [...]

> giver det en chance. Jeg kan lige melde tilbage og fortælle om det virker!

Det må du da gerne - det er penge ud ad vinduet. Jeg mindes ikke at én
eneste har talt positivt om produktet efter at have prøvet det.

Hele konceptet er også forfejlet, fysiologien hænger ikke sådan sammen,
desværre - det ville ellers være nemt ikke.

- Mikkel

Fra : Jimmy

Dato : 04-01-03 21:21

> [...]
> giver det en chance. Jeg kan lige melde tilbage og fortælle om det virker!

Jeg vil meget gerne vide om det virker.
Ideen bag - som jeg har forstået det - virker rimelig i mine ører.
At man får små elektriske stød, som får mavemuslerne til at trække sig
sammen.
Gør de det en hel dag *må* de da blive trænet en smule.

Dog er jeg ret sikker på at vaskebrættet ikke kommer uden belastning fra din
krop eller vægte!

Men meld endeligt tilbage,
Jimmy

Fra : Mikkel Gybel Jensen

Dato : 04-01-03 22:19

"Jimmy" <spoerg@efter.den> wrote in message

> Jeg vil meget gerne vide om det virker.

Hvis strømstyrken havde været tilstrækkelig stor til at få en effekt ville
det have været uudholdeligt. Der er en grund til at man kun laver den slags
ting på dyr og rygmarvsskadede patienter.

- Mikkel

Fra : Jimmy

Dato : 05-01-03 01:30

> "Jimmy" <spoerg@efter.den> wrote in message

> Hvis strømstyrken havde været tilstrækkelig stor til at få en effekt ville
> det have været uudholdeligt.

Siger AbSonic noget om at det er udholdeligt?
Svjh kan man justere den opad så man derved vænner sig til stødene.

Folk i elektronik-gruppen er igang med at fortællle om, at de jævnligt
håndterer elektriske hegn med strøm på.
Det skulle man kunne se på pulsen i armen, der vil stå og hoppe!

Det *er* altså muligt at have med store spændinger at gøre uden at det er
uudholdeligt.

Jeg er af den subjektive holdning, at man skal lide, hvis man vil have en
trænet mave uden at arbjede for det

Mvh
Jimmy

Fra : Mikkel Gybel Jensen

Dato : 05-01-03 12:32

> Siger AbSonic noget om at det er udholdeligt?

Næh, de påstår det virker... men det tillader jeg mig at stille mig
tvivlende overfor. Hvor mange apparater tror du de vil får solgt, hvis det
gør ondt at bruge det? ikke mange...

> Svjh kan man justere den opad så man derved vænner sig til stødene.

Det er fint! Men vi snakker ikke om, at det er ubehageligt, vi snakker om at
det er smerter, så man er nød til at bedøve forsøgsdyr for at få en effekt.

> Det skulle man kunne se på pulsen i armen, der vil stå og hoppe!

Pulsen, der står og hopper? tak spids! mon det nu også er rigtigt...

> Det *er* altså muligt at have med store spændinger at gøre uden at det er
> uudholdeligt.

Mmmm... hvor var det lige jeg nævnte noget om spænding?

> Jeg er af den subjektive holdning, at man skal lide, hvis man vil have en
> trænet mave uden at arbjede for det

Det var dog det tåbeligste jeg har hørt i lang tid. Gud ske tak og lov for
smiley'en

- Mikkel

Fra : Jimmy

Dato : 05-01-03 13:53

> [...]

at
> det er smerter, så man er nød til at bedøve forsøgsdyr for at få en

Hvor mange volt mener du der skal til for at det vil have den ønskede
effekt?

> Pulsen, der står og hopper? tak spids! mon det nu også er rigtigt...

Jeg har ingen grund til at betvivle dem.

> Mmmm... hvor var det lige jeg nævnte noget om spænding?

AbSonic virker ikke ved at sætte en høj strømstyrke igennem folk.
Den virker ved at sætte en høj spænding igennem dem.

> Det var dog det tåbeligste jeg har hørt i lang tid.

Hvorfor?
Har du en måde, hvorpå man kan få en trænet mave uden at lide for det?

Mvh
Jimmy

Fra : Micki

Dato : 05-01-03 17:51

Jeg beklager at det ikke bliver mig der kommer til at teste den.
Jeg var ude og kigge på den i lørdags og læste den medfølgende
brugsanvisning. Der var flere advarsler i brugsanvisningen bl.a. om at nogle
havde fået "brændte mærker" på huden hvor den blev brugt... Og at man på
nuværende tidspunkt ikke kendte bivirkningerne ved længere tids brug. Jeg
tror ikke jeg skal være forsøgsrotte...
Desuden kalder de Ab Sonic for et "massage fitness bælte" og ingen steder
reklamerer de for at man får et vaskebræt. Hvis man kunne blive så veltrænet
af maskinen havde de vel reklameret for det...

MEN jeg er stadig meget interesseret i at høre om der er nogen der har en
nem måde at få styr på mavemuskulaturen!

- Micki