Siemens C45
Fra : Allan Nielsen

Dato : 03-01-03 22:14

Hej,

Nogen der vil anbefale et godt program til unlocking af en Siemens C45???

/an

Fra : oesterby

Dato : 04-01-03 13:32

"Allan Nielsen" skrev d. 03-01-03 22:14 dette indlæg :
> Hej,
>
> Nogen der vil anbefale et godt program til unlocking af en Siemens
C45???

> /an

Hej
Der er lykkedes mig at skaffe mig datakabel og software som virker efter
megen roden rundt på nettet. Jeg bor i Sønderborg. Hvis du har et kabel
kunne jeg evt. maile dig softwaren.
min mail adresse er torben.oesterby@mailme.dk

http://www.kandu.dk/

Fra : Thomas/8700unlock.dk

Dato : 04-01-03 18:29

> Der er lykkedes mig at skaffe mig datakabel og software som virker efter
> megen roden rundt på nettet. Jeg bor i Sønderborg. Hvis du har et kabel
> [...]

Vil du ikke også sende softwaren til mig..

Hilsen Thomas

Fra : oesterby

Dato : 05-01-03 13:35

"Thomas/8700unlock.dk" skrev d. 04-01-03 18:29 dette indlæg :

> Vil du ikke også sende softwaren til mig..
>
> Hilsen Thomas

Hej Thomas
Det er hermed gjort. Held og lykke med det og lad os høre om det virker
for dig. Selv har jeg åbnet 3 telefoner med det. Den en efter et et par
forsøg, men alle virker med telmore kort nu og tak til SONOFON for
tilskudet.
mv Torben

http://www.kandu.dk/

Fra : Thomas/8700unlock.dk

Dato : 04-01-03 18:30

Thomas@schutt.dk

Fra : oesterby

Dato : 04-01-03 13:37

> [...]
> Hej,
>
> Nogen der vil anbefale et godt program til unlocking af en Siemens

Siemens Unlock V5.1 by Nutzo (English).
mv torben.oesterby@mailme.dk

http://www.kandu.dk/