ASUS V8200 GeForce3 64mb DDR Titanium 500 ~
Fra : Kim Fobian Olsen

Dato : 04-01-03 21:28

Jeg er den heldige ejer af et...
ASUS V8200 GeForce3 ti500 64mb DDR til en ny pris af 2000kr.. kan ses her..
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1364577958

Jeg er ved at opkradere til et nyt grafikkort, da jeg spiller meget i min
fritid, og jeg skal eje det nyeste. :)

sælges for 1500kr, eller andet bud.

Kvitering og Garenti haves, ALT følger med.

mvh
Kim Fobian

Fra : Martin Petersen

Dato : 03-01-03 22:33

"Kim Fobian Olsen" <swirnoff@2nddivision.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1364577958
>
> Jeg er ved at opkradere til et nyt grafikkort, da jeg spiller meget i

LOOOOOOOOOOOL!

Du glemmer vist at fortælle at den pris er forældet. Ligeså kortet (i
hvertfald til den pris).

Andet bud.... Hmmmm: 400 + porto.

- Martin

Fra : Flare

Dato : 03-01-03 23:46

> her..

Ja når du nu SKAL poste i den forkerte NG så kom med en fair pris. Den pris
du viser der er på et kort som ingen gider at have mere. Derfor den alt for
høje pris.

Asus AGP-V8420 Ultra/DT TV-Out Retail
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1364577972

Dohhh 1440 Dkr...for et nyt og stærkere kort.

FLare

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 04-01-03 09:53

Køb og Salg samt fremskrivning af klokken er IKKE velset i denne gruppe.
Sælg din vare til en realistisk pris i en markedsgruppe, og vis at du kender
klokken, for ellers kan folk vel ikke have tillid til dig.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Kim Fobian Olsen

Dato : 05-01-03 23:07

HELLO....PRISEN ER REALISTISK.. KIK PÅ LINKET !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fra : -=Madsen=-

Dato : 04-01-03 23:49

<----------------->
> HELLO....PRISEN ER REALISTISK.. KIK PÅ LINKET !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
<---------------->

For det første er du OT.

Men du er i den helt rigtige groupe hvis du ikke fatter et Geforce4 TI4200
med 128 MB ram er bedre end et Geforce3 TI500 med 64 MB ram.

Asus TI4200,,, AGP-V8420 Ultra/DT TV-Out Retail nypris i dag 1425,-
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1364577972

Fra : Kim Fobian Olsen

Dato : 05-01-03 23:07

MEN GLEMT DET SPASSERE

Fra : Taba

Dato : 04-01-03 23:46

> MEN GLEMT DET SPASSERE

Lol lille ven, prøv at hør her, du gør mindst 3 ting forkert her:
1) Indlægget er i den forkerte gruppe (send den til dk.marked.edb.privat i
stedet)
2) Dit ur er forkert (ret det)
3) Tager en usandsynlig høj pris for dit kort
3½) Råber for højt og for mange gange.

Ang. punkt 3: Den høje pris er ikke pga. at kortet er nyt/godt men
simpelthen pga. den simple ting der hedder "udbud og efterspørgsel":
Udbuddet af disse kort er meget lille, og endnu mindre er efterspørgslen
fordi et bedre kan fåes til næsten det halve (ca. 1200 kr). Det kan godt
være det er dyrt, men det er ikke fordi det er så kanon godt, simelthen
fordi det er gammelt.
Ligesom en gammel bil/klassiker: Den er ikke så "god" (komfortabel f.eks)
som en ny bil, men den er nok mere værd fordi der er så få af dem tilbage og
efterspørgslen af dem er høje (Hvem vil ikke eje en Ford Mustang?)

Så har du lært lidt om hvordan man opfører sig på usenet (og hvordan man
prissætter ting), og hvis du flamer videre herinde (specielt mig) så håber
jeg du dør og rådner i helvede 2 gange!
Men hvis du er så intelligent at lære lidt af det der er sagt til dig, så
ønsker jeg dig et rigtigt godt nytår!

//Taba

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 05-01-03 11:06

Taba wrote:
> Lol lille ven, prøv at hør her, du gør mindst 3 ting forkert her:
> 1) Indlægget er i den forkerte gruppe (send den til
> dk.marked.edb.privat i stedet)

news:dk.marked.privat.edb eller

;)

Ellers et virkelig godt og konstruktivt indlæg, klapsalver herfra ;)

/Mikael

Fra : Martin Petersen

Dato : 05-01-03 00:08

> MEN GLEMT DET SPASSERE

Har din mor givet dig lov til at skrive så beskidt på sin pc?

- Martin

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 05-01-03 11:54

*PLONK* lige i kill filtret.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Kim Fobian Olsen

Dato : 06-01-03 12:18

Jeg er godt klar over at Prisen er høj, når man kikker på et 4'er kort, men
hallo...se linket...2000kr er det billigste på edbpriser.dk som mna kan få
det til...at GF4'eren så er bedre og billigere er jo så en anden ting!

men som sagt....GLEM DET..har anuleret mailen, men der er ik sket noget
ednu....sorry..

/kim

"Michael Lund Sørensen" <hold.diskussionen.i.gruppen@tak.dk> wrote in
message news:3e180ecb$0$202$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

Fra : -=Madsen=-

Dato : 05-01-03 15:38

<------------------>
> [...]
> hallo...se linket...2000kr er det billigste på edbpriser.dk som mna kan få
> det til...at GF4'eren så er bedre og billigere er jo så en anden ting!

Du fatter det stadigt ikke vel ?

Dit kort har været solgt kan ikke huske om det var 999 eller 1499 for over
et ½ år siden mener det var hos midt data som bare skulle af med dem....

www.edbpriser.dk er fin nok men sommetider skal man også bruge sin sunde
fornuft.. den mangler du åbenbart

Her er et gammelt Geforce3 ringer end dit til 3425,-
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1364767892

Ps. jeg fatter ikke jeg gider at svare på det her, måske har jeg for meget
tid.. eller så fatter jeg bare ikke folk kan være så dumme