mac-spotting :-)
Fra : Michael Holm

Dato : 03-01-03 21:01

så alle at de lige genstartede en mac i OS 9 på storskærmen bag i
Andrew Strong (mens han sang) i "Stjerne for en aften

--
Michael
http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 03-01-03 21:26

Michael Holm <kiaikidoREMOVE@REMOVEmac.com> wrote:

> så alle at de lige genstartede en mac i OS 9 på storskærmen bag i
> Andrew Strong (mens han sang) i "Stjerne for en aften

Ja, selv min kone, som normalt ikke ville lægge mærke til sådan noget
spottede det. Hun troede det var en reklame Det ved jeg nu ikke lige
om man kan sige det var DR burde sgu' da gå over til OS X så de var
for det pjat!

--
Mvh Martin

"Fishing is a jerk at one end waiting for a jerk at the other end"

Fra : Michael Holm

Dato : 03-01-03 22:00

Martin Bredthauer <spam_spam_spam@talent.dk> wrote:

> [...]
> spottede det. Hun troede det var en reklame Det ved jeg nu ikke lige
> om man kan sige det var DR burde sgu' da gå over til OS X så de var

Det må være en kone ting, "så fik de lige lidt gratis reklame" var
ordene fra fruen
--
Michael
http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : Brandur Ellingsgaard

Dato : 03-01-03 22:09

On 03/01/03 21:25, in article
1fo8bfp.18st9g31riiheeN%spam_spam_spam@talent.dk, "Martin Bredthauer"
> [...]

> spottede det. Hun troede det var en reklame Det ved jeg nu ikke lige
> om man kan sige det var DR burde sgu' da gå over til OS X så de var

Min kone så det også, og hun plejer da heller ikke at interessere sig
synderlig meget for edb, så det er ok

Fra : Henrik Lindskou

Dato : 04-01-03 00:24

Var der nogen der faldt over billedet på side 17 øverst til højre i KIK
IND. fra uge 52. der står en person ved siden af Kevin Spacey med en
gennemsigtig aqua blå Apple pose med noget der ligner et OSX styresystem
inden i.

--

Mvh.

Henrik Lindskou

Fra : Henrik Münster

Dato : 04-01-03 00:41

Henrik Lindskou <sydjyderfjern@worldonline.dk> wrote:

> [...]
> IND. fra uge 52. der står en person ved siden af Kevin Spacey med en
> gennemsigtig aqua blå Apple pose med noget der ligner et OSX styresystem

Beklager, vi læser ikke discount-bladene [næsen i vejret]. I øvrigt
hedder det da vist KIG IND.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Henrik Lindskou

Dato : 04-01-03 01:05

Henrik Münster wrote:

> Beklager, vi læser ikke discount-bladene [næsen i vejret]. I øvrigt
> hedder det da vist KIG IND.

Sorry det er ved at være sent så KIG i mellem fingerne med mig.

Discout ? du holder måske kun et blad eller hvad ( der er efter hånden
nogle stykke at vælge i mellem ) Du bliver nød til at udvide din
horisont, der er vel andet end doktorns brev kasse her i verdenen.

--

Mvh.

Henrik Lindskou

Fra : Henrik Münster

Dato : 04-01-03 10:56

> [...]

> nogle stykke at vælge i mellem ) Du bliver nød til at udvide din
> horisont, der er vel andet end doktorns brev kasse her i verdenen.

Det er skam ment bogstaveligt og ikke nedsættende om et bestemt blad.
Discount-bladene er billigere end de andre. Jeg husker det ikke nærmere,
men for nogle år siden kom et blad til en tier som konkurrent til de
etablerede ugeblade, der i dag koster Kr. 21,75. De store ugebladsforlag
svarede igen med også at lancere billige blade til en tier. Jeg kan
faktisk ikke huske navnene på stående fod, og jeg kan ikke huske, hvor
mange der er tilbage.
Vi er jo i branchen hjemme hos os, så vi får en del blade:
Familie Journalen, Billedbladet, Se og Hør, Søndag, Ude og Hjemme,
Femina, i Form, MåBra (svensk i Form) og så kommer der også et om børn
og familie en gang imellem. Min kone holder Bo Bedre, jeg holder
MediaMac, Motor og Cykelmotion Danmark. Så er der jo Ugeskrift for
Læger, men så er vi vist lidt udenfor de almindelige ugeblade. Så jo, vi
er ret bredt orienterede indenfor bladverdenen hjemme hos os.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Henrik Lindskou

Dato : 05-01-03 10:12

Henrik Münster wrote:

Klip: en masse om hvilke blad H.M holder.

> Så jo, vi er ret bredt orienterede indenfor bladverdenen hjemme hos os

Det er vel ret naturligt at i holder jer ajoure med det til faget
hørende stof.

Der er nok at vælge i mellem, her holder vi pt. kun et af de billige uge
blade, primært pga. tv oversigten.

Vi har tidligere holdt indtil flere blade men da de til sidst ikke blev
læst pga. tidsmangel har vi afbestilt disse. Prisen på de mange uge /
måneds magasiner kan sagtens "betale" prisen for en ADSL forbindelse.
Så der komme kun et MC. blad (touring ny) og tænk+test ind af brev
sprækken her. (naturligvis foruden jyske-vestkysten)

Jeg er tilbøjlig til at slå tingene op på nettet hvis jeg skal bruge
faktuel viden og nyheder. Og så er dk.edb.mac gået hen og blevet min
farvorit beskæftigelse i en ledig stund.(her kommer man jo vidt omkring)

--

Mvh.

Henrik Lindskou

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 04-01-03 10:40

Michael Holm <kiaikidoREMOVE@REMOVEmac.com> wrote:

> så alle at de lige genstartede en mac i OS 9 på storskærmen bag i
> Andrew Strong (mens han sang) i "Stjerne for en aften

Ja - UHA - var det ikke dårlig reklame - specielt da jeg tydeligt
fornemmede smil/grin fra f. eks. guitaristens side. Tænkte han mon:
"Hvorfor F..... bruger de ikke X"? , eller...??

For øvrigt havde jeg den lidt tvivlsomme ære at se Crocodile Dundee i LA
forleden.

DER har Apple sgi været dygtige til product placement: I næsten alle
indendørs scener er der placeret en MAC: Jeg så: Ibook, slotloading
iMac, G4, Powerbook (ikke TiBook)...

Kan ikke huske hvor gammel filmen er (men se den kun i nødstilfælde

venlig hilsen

Martin

--
And don't forget to boogie

www.ammentorp.org

Fra : Christian Bech

Dato : 04-01-03 11:38

kiaikidoREMOVE@REMOVEmac.com (Michael Holm) skrev:

>så alle at de lige genstartede en mac i OS 9 på storskærmen bag i
>Andrew Strong (mens han sang) i "Stjerne for en aften

Mon ikke Mac'en gik ned i protest over at høre Andrew Strong synge det
samme covernummer igen igen.
--
Christian