Hjælp til James Bond 007 Nigtfire endnu ga~
Fra : Ukendt

Dato : 03-01-03 18:55

Hej.

Så er jeg løbet ind i problemer igen. Jeg er ved missilbanen, hvor jeg skal
placer noget springstof et eller andet sted, men jeg ved ikke hvor. jeg har
lagt q-wormen i missil computeren, jeg mangler også at redde kvinden

Håber at i kan hjælpe

Fra : Simon Baun

Dato : 04-01-03 00:44

> [...]
har
> lagt q-wormen i missil computeren, jeg mangler også at redde kvinden

Hvis det er der med et stort missil i et åbent grotte rum, hvor man kan se
ud ad loftet, skal du svømme helt ned under "missilholderens" fod, svøm lidt
rundt derinde i det lille rum, og 007 planter sprængstoffet af sig selv.