[dkf-prisen] Dagens password (fredag)
Fra : Jakob Madsen

Dato : 03-01-03 18:14

jeepers

Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 03-01-03 18:31

> jeepers

Og hvad snakker vi lige om?

// Troels

Fra : Martin Moeller

Dato : 03-01-03 18:40

Troels Plougmann Olsen wrote:

> Og hvad snakker vi lige om?

Læs tilbage i gruppen.

--
Mvh. Martin Møller
"Ingen har nogensinde stillet spørgsmålstegn ved det faktum, at alle kvinder
er skøre"
W.C. Fields

Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 03-01-03 19:12

> Læs tilbage i gruppen.

ok... takker. Men lidt info i dagens pass-tråden var da at foretrække
for os uopmærksomme...

// Troels

Fra : KNL DtP

Dato : 03-01-03 20:14

"Troels Plougmann Olsen" <puttitat@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> Og hvad snakker vi lige om?

For at kunne stemme til dk.kultur.film-prisen skal du bruge et password, som ændres
hver dag, for at illuminere det værste snyderi.

Afstemningen foregår her: http://film.zoidberg.dk/

Brugernavn: det du nu kalder dit her i gruppen
Password: dagens password

.... afstemningen slutter 7. januar 2003

--
MVH

Kristian
www.knl-dtp.dk

Fra : Anders H. Jørgensen

Dato : 03-01-03 20:43

On Fri, 3 Jan 2003 20:13:31 +0100, "KNL DtP" <knl_dtp@hotmail.com>
wrote:

>"Troels Plougmann Olsen" <puttitat@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

>For at kunne stemme til dk.kultur.film-prisen skal du bruge et password, som ændres
>hver dag, for at illuminere det værste snyderi.

Hvor mange gange i løbet af et år, skal man have skrevet for at være
berettiget til at stemme ? :)

Fra : Anders Houmark

Dato : 04-01-03 05:04

"Anders H. Jørgensen" <hede_2@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> On Fri, 3 Jan 2003 20:13:31 +0100, "KNL DtP" <knl_dtp@hotmail.com>
> wrote:

> Hvor mange gange i løbet af et år, skal man have skrevet for at være
> berettiget til at stemme ? :)

1 vil jeg mene.
Der er vel også et par stykker som læser med i gruppen uden at svare. Ved
ikke om de kan stemme eller om de overhovedet har interesse for dette :)

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 05-01-03 00:35

Anders Houmark skrev:
> Der er vel også et par stykker som læser med i gruppen uden at svare.
> Ved ikke om de kan stemme eller om de overhovedet har interesse for
> dette :)

Det kan de godt. Afstemningen er for brugere af dk.kultur.film, men dét
er jo også en blandet gruppe aktivitetsmæssigt set.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Anders H. Jørgensen

Dato : 03-01-03 20:45

On Fri, 3 Jan 2003 18:13:35 +0100, "Jakob Madsen" <jakob@zoidberg.dk>
wrote:

>jeepers

Og hvorfror er eks Requeim for a Dream med. Den er fra 2000 og jeg har
svært ved at se hvad den har med 2002 at gøre?

Fra : Jesper Winding

Dato : 03-01-03 21:18

> Og hvorfror er eks Requeim for a Dream med. Den er fra 2000 og jeg har
> svært ved at se hvad den har med 2002 at gøre?

Den blev desværre ikke udgivet før herhjemme - lige den var håbløst
forsinket.

--
Jesper

Fra : Jens Thomsen

Dato : 04-01-03 10:52

> Og hvorfror er eks Requeim for a Dream med. Den er fra 2000 og jeg har
> svært ved at se hvad den har med 2002 at gøre?

Læs lidt tilbage i gruppen. Requiem havde dansk biografpremiere i foråret
2002.

MVH
Jens