re: Server
Fra : Flemming Nielsen

Dato : 03-01-03 17:30

Er der godt nok ingen der har et kvallificeret bud på hvad der kan være galt
med min ftp.???

Se Flemming Nielsen d. 02.01.03 Server

--
Flemming Nielsen

ICQ:179068699

Denne mail er scannet med Norton Antivirus 2002

Fra : Morten Trab

Dato : 03-01-03 17:46

"Flemming Nielsen" <essox@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Er der godt nok ingen der har et kvallificeret bud på hvad der kan være
galt
> med min ftp.???

Som jeg har skrevet en gang, uden at du har svaret:

Det er der helt sikkert...

Hvad får gæsterne af fejl fra dig??

--
Morten Trab - http://www.blackchart.dk
Fjern REMOVE i min E-Mail adresse hvis du vil sende en mail til mig :)

http://modeltog.blackchart.dk - Følg med i opbygningen af min modelbane

Fra : Flemming Nielsen

Dato : 03-01-03 19:44

Fra : Morten Trab

Dato : 03-01-03 20:09

"Flemming Nielsen" <essox@privat.dk> skrev i en meddelelse

Spændende svar...

--
Morten Trab - http://www.blackchart.dk
Ved mail, fjern da REMOVE i adressen, men send kun en mail til mig hvis jeg

http://modeltog.blackchart.dk - Følg med i opbygningen af min modelbane

Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 24-01-03 14:48

"Flemming Nielsen" <essox@privat.dk> writes:
> Er der godt nok ingen der har et kvallificeret bud på hvad der kan være galt
> med min ftp.???

En ftp-server appliance?
--
Lars Balker Rasmussen                  "S.M.R.T."