Sort mus med ADB-stik til PowerBook efterl~
Fra : [2900] Birgitte Behr~

Dato : 03-01-03 16:09

Hej med jer

Jeg er en beskeden kvinde og derfor vil min lykke være gjort, hvis nogle
ligger inde med en sort mus med ADB-stik, som de ikke bruger til noget.
Det ville klæde min Powerbook så godt

--
Mvh Birgitte
http://www.behrendt.dk/

Fra : [9000] thorkild niel~

Dato : 03-01-03 22:16

"[2900] Birgitte Behrendt" wrote:

> [...]
>
> Jeg er en beskeden kvinde og derfor vil min lykke være gjort, hvis nogle
> ligger inde med en sort mus med ADB-stik, som de ikke bruger til noget.

Jeg har ikke en sort, men hvis du vil eksperimentere med selv at male kan
jeg sende dig en beige, hvis du betaler portoen.

--
------
Venlig hilsen

Teksten "bort" og "fjernes"
skal slettes fra min afsender-e-mailadresse.

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 03-01-03 22:21

[9000] thorkild nielsen <bortthorkild.j.nfjernes@stofanet.dk> wrote:

> Jeg har ikke en sort, men hvis du vil eksperimentere med selv at male kan
> jeg sende dig en beige, hvis du betaler portoen.

Så skal det godt nok være en ualmindelig uhumsk og beskidt ledning ?!

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Jens

Dato : 04-01-03 13:31

>en sort mus med ADB-stik

Du kan evt. bestille musen til "Macintosh TV" som reservedel hos din
lokale Apple-forhandler. Den burde kunne fås stadigvæk. Til Macintosh
TV hørte også et sort ADB-tastatur. Jeg mener at ADB-musene fra ny
koster ca. 400-500 kr, når det skal være de originale. Dyrt måske, men
hvis du kan få fat i en sort til den pris (som reservedel) er det jo
ikke helt tosset...

/Jens

Fra : [2900] Birgitte Behr~

Dato : 04-01-03 15:33

Jens <webdezign@ofir.dk> wrote:

> [...]
> koster ca. 400-500 kr, når det skal være de originale. Dyrt måske, men
> hvis du kan få fat i en sort til den pris (som reservedel) er det jo

Tak for tippet - det vil jeg undersøge nærmere

--
Mvh Birgitte
http://www.behrendt.dk/

Fra : Niels Erik Karred La~

Dato : 04-01-03 22:25

On 04/01/03 15:32, in article 1fo9pt5.mhowbr1d154g0N%birgitte@behrendt.dk,
"[2900] Birgitte Behrendt" <birgitte@behrendt.dk> wrote:

> Tak for tippet - det vil jeg undersøge nærmere
Midt i 90'erne engang, kunne man i England købe en Performa 5200 tror jeg
nok, i sort + tastatur og mus var ligeledes sort.
Så man kunne jo forhører sig der.
Det var nemlig kun i England den model blev solgt.

Fortsat god dag
MVH Niels

Fra : Henrik Lindskou

Dato : 05-01-03 09:45

Niels Erik Karred Larsen wrote:

> [...]
> nok, i sort + tastatur og mus var ligeledes sort.
> Så man kunne jo forhører sig der.
> Det var nemlig kun i England den model blev solgt.

Det er vel ikke Performa 5420 du tænker på, den var nemlig sort lige som
Mac tv. du kan se et billede på: http://www.apple-history.com/5400.html
se forneden på siden.

--

Mvh.

Henrik Lindskou

Fra : Niels Erik Karred La~

Dato : 05-01-03 11:12

On 05/01/03 9:45, in article 3E17F0A1.8040706@worldonline.dk, "Henrik
Lindskou" <sydjyderfjern@worldonline.dk> wrote:

> Det er vel ikke Performa 5420 du tænker på, den var nemlig sort lige som
> Mac tv. du kan se et billede på: http://www.apple-history.com/5400.html
> se forneden på siden.
Det kan også være, men designet var efter en 5200.
Tak for henvisningen.

MVH Niels

Fra : [2900] Birgitte Behr~

Dato : 04-01-03 15:32

> [...]

> Thorkild J. Nielsen
>

> Teksten "bort" og "fjernes"
> skal slettes fra min afsender-e-mailadresse.

Tak for tilbuddet, men jeg springer over

--
Mvh Birgitte
http://www.behrendt.dk/