Sikkerhedskabler til bærbar
Fra : Andreas Rasmussen

Dato : 03-01-03 16:05

Hej med Jer, og godt nytår.

Er der nogen der kan anbefale mig et godt sted at købe de kabler som man
kan sætte i sin bærbare således at den ikke kan tages under armen? Nu
flytter jeg på kollegie her på mandag, og har ikke meget lyst til at
miste min TiBook - eller min nyindkøbte 52x brænder for den sags skyld -
men dem jeg umiddelbart kan finde koster 450 kr. !

Er det virkelig prisen for sådan noget?

anr

Fra : Lasse Leegaard

Dato : 04-01-03 01:45

Andreas Rasmussen <anrNOT@PARTmac.com> wrote:

> [...]
> miste min TiBook - eller min nyindkøbte 52x brænder for den sags skyld -
> men dem jeg umiddelbart kan finde koster 450 kr. !

Jeg købte sådan en fætter her da jeg skulle til www.theparty.dk

http://www.computerstore.dk/shop/VareKort.asp?vn=LOCTA1000&kat=&subkat=

Den er nem at sæte koden på, og den virker ret robust... Men selv 450 kr
er da billigt for at få lov til at beholde sin TiBook.... :)

--
-Lasse-

Fra : Jakob

Dato : 05-01-03 00:43