Altan afskærmning
Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 03-01-03 14:58

Hej

JEg ville høre om der var nogen der vidste hvor man kan købe sådanne noget
til at afskærme altaner med i glas eller lign.?

På forhånd tak

Randi

Fra : zigge

Dato : 03-01-03 18:03

"Randi Skindbjerg Kristensen" <norsk-skovkat@dk-skindbjerg.dk> wrote in
message news:av44sp$om2$1@sunsite.dk...
> JEg ville høre om der var nogen der vidste hvor man kan købe sådanne noget
> til at afskærme altaner med i glas eller lign.?

Hvis du vil have en glasafskærmning skal du spørge en glarmeser i nabolaget,
da der skal slibes kanter og laves huller til fastgøringen.
Du kan også få lavet en stofafskærmning. Prøv evt. at høre et sejlloft eller
sejlmager hvad de skal have for at lave det til dig, det holder ca. 10 år og
er normalt ikke så bekosteligt som glas, der skal være ret tykt (og dyrt)
for at holde...

Mvh.
//zigge