update af 3310
Fra : K Knudsen

Dato : 03-01-03 14:35

har hentet en del af disse flasher programmer. men intet virker. jeg har
windows 98. telefonen har v. 4.19. og den skal flashes så den kommer op og
bliver til 5.57 eller deromkring, så den kan opgraderes til en 3315. har
hentet KP. og har et m/f bus kabel. jeg mangler bare lige finde den der
software. er der nogen der har et link??

Fra : K Knudsen

Dato : 03-01-03 14:57

"K Knudsen" <kk@kk.dk> skrev i en meddelelse news:av43ts$fud$1@sunsite.dk...
> [...]
> software. er der nogen der har et link??
>
> og nå man så beder KP om at læse fullflash, kommer den og siger at den
ikke kan prepare phone.?

hvad skal jeg gøre med KP for at opgradere og gemme gamle version??

Fra : ">> Joe

Dato : 03-01-03 16:49

On Fri, 3 Jan 2003 14:35:28 +0100, "K Knudsen" <kk@kk.dk> wrote:
DU KAN IKKE.. flashe med et f/m-bus kabel
dette kræver et flasher kabel til lpt. porten eller lign.

med dit kabel ka' du unlocke og rode med logoer.!!
mvh. Joe

> [...]
>hentet KP. og har et m/f bus kabel. jeg mangler bare lige finde den der
>software. er der nogen der har et link??

mvh. >> Joe <<
icq: 6023641
ved persontlig svar: fjern tal fra e-mail add.

Fra : Mike

Dato : 03-01-03 18:14

hvor får man fat i sådan et, og hvad hedder det.? og er der muligheder for
at få adaptor til sit kabel til sit thansen kabel swå det også passer til
8210 osv.?

--
Hilsen
Morten

Fra : ">> Joe

Dato : 03-01-03 19:59

On Fri, 3 Jan 2003 18:13:57 +0100, "Mike" <mikeseisbye@hotmail.com>
wrote:

>hvor får man fat i sådan et, og hvad hedder det.? og er der muligheder for
>at få adaptor til sit kabel til sit thansen kabel swå det også passer til
>8210 osv.?
jeg det billigste jeg har set er: http://shop.bytes-and-colours.com/
der koster det 229 svenske. svarende til 195 kr.

Fra : Mike Seisbye

Dato : 03-01-03 20:42

ok mange tak. jeg ved godt jeg har skrevet fra flere forskellige mails.!

ved du også hvorfor det er at man ikke med KP ikke kan read fullflash og
gemme som fls eller den anden fil. det er fordi man ikke har flash kabel. og
man man skal bruge begge til at lave om til 3315??

Fra : ">> Joe

Dato : 03-01-03 21:59

On Fri, 3 Jan 2003 20:41:50 +0100, "Mike Seisbye"
> [...]

>gemme som fls eller den anden fil. det er fordi man ikke har flash kabel. og
>man man skal bruge begge til at lave om til 3315??

nej det ved jeg ikke noget om men prøv knok95 eller nokiatool

her er en add du kan finde grejet på.
http://mudboy.web3.cz/

Fra : ">> Joe

Dato : 03-01-03 22:07