Annes Slankeskole?
Fra : Gemini

Dato : 07-03-01 22:00

Er der nogen som kender til Annes Slankeskole, Rødovre?
Som har deltaget på kurser, eller læst artikler herom?

Hvis du kender til det, vil jeg gerne høre nærmere om det; Den psykologiske
vinkel, hvordan kosten tilrettelægges iflg. hendes principper etc.

MVH Lene

svar:

ldau@private.dk

Fra : finn fremtid

Dato : 08-03-01 22:01

hej har ikke selv deltaget på hindes kursus (endnu) men har hørt hinde ved
flere fantaktiske foredrag. Og det jeg kendet til kosten virker det på mig
som hun har meget stor viden inden for området.
jeg har snakket med flere der har været på hindes kurser, de siger alle
samstemmigt at DET VIRKER.
I det psykiske går Anne ind i de aspekter at være overvægtig -
besværlighederne, angsten.... og det at blive "normalvægtig..".
det er tiltaler mig og alle dem jeg har snakket med er at "hun har selv
været der...".....
jeg kan kun anbefale at du ringer til hinde og får en uforpligtigende snak
med hinde...!

Finn