Andet multimedie
bentjuul 3670
Problemer med MPEG film
Fra : Martin Schultz

Dato : 02-01-01 20:23

Er det muligt at der kan være fejl i MPEG film så fremviserne dør
eller crasher? Jeg har en film som jeg har prøvet at afspille både i
windows mediaplayer og Real player den af spiller et par minutter og
så fryser billedet eller afspilleren dør. Hvad kan der være galt?

PS. Hvilken afspiller er den bedste til MPEG film?

Fra : Albert

Dato : 02-01-01 20:55

Du bruger FlaskMPEG ! Denne har den fejl, at efter første komprimering
skal du kvitte og starte igen, ellers vil de film den laver crashe
maskinen!!

Derudover synes jeg at det Codec der hedder AngelPotion er langt bedre (og
mere stabilt) end DivX 3.11, men dette vil sikkert bare starte en
religionskrig, så lad os bare kalde det min egen erfaring på min maskine

mvh Albert

Fra : Martin Schultz

Dato : 02-01-01 23:33

On Tue, 2 Jan 2001 20:54:36 +0100, "Albert" <toma@email.dk> wrote:

>Du bruger FlaskMPEG ! Denne har den fejl, at efter første komprimering
>skal du kvitte og starte igen, ellers vil de film den laver crashe
>maskinen!!

Nej jeg har ikke selv omdannet filmen til MPEG, så det er ikke det der
er problemet.