Baggrunden skifter farve
Fra : Sights of Nature

Dato : 07-03-01 21:52

Til min store overraskelse havde mit websted pludselig fået grå baggrund i
stedet for hvid, da jeg lige skulle kikke på det på mit job. Set hjemmefra
er baggrunden hvid. Er de nogen der kan fortælle mig hvad der sker ?
Siden er her www.sightsofnature.dk

-----------
med venlig hilsen
Ken
Sights of Nature

http:\\www.sightsofnature.dk

Fra : jopa

Dato : 07-03-01 21:57

Sights of Nature skrev bla..
> Til min store overraskelse havde mit websted pludselig fået grå baggrund i
> stedet for hvid

Den er hvid her

jopa

www.jp-web.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 08-03-01 03:01

Wed, 7 Mar 2001 21:51:51 +0100, skrev "Sights of Nature"
<KSW@SightsofNature.dk>:

>Til min store overraskelse havde mit websted pludselig fået grå baggrund i
>stedet for hvid, da jeg lige skulle kikke på det på mit job. Set hjemmefra
>er baggrunden hvid. Er de nogen der kan fortælle mig hvad der sker ?

Baggrunden på din side har ingen farve.
Så man ser den med den farve, som man har valgt skal være standard i
sin Windowsopsætning eller browser.

Derfor vil brugerne se forskellige baggrundsfarver, hvilket ikke er
kønt, når du har et billede med hvid baggrund på siden.

Jeg bruger f.eks. en svag cremefarvet baggrund som standard, da det er
behageligere for øjene og så ser man tydeligt forskellen.

Sæt den ønskede baggrundsfarve på din side i page properties.

med venlig hilsen
Knud
--
som er dødtræt af hjemmesider med SMS-sendere...
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 31. januar 2001.

Fra : Ken

Dato : 08-03-01 09:34

Jeg havde jo netop valgt den hvide baggrund for at man ikke skulle se den
hvide baggrund på de indlagte billeder !
Ved at vælge en svag cremet farve får jeg vel samme "problem" som nu ??

mvh

Ken

Sights of nature

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 08-03-01 19:04

Thu, 8 Mar 2001 09:34:06 +0100, skrev "Ken" <ksw@leo-pharma.com>:

>Jeg havde jo netop valgt den hvide baggrund for at man ikke skulle se den
>hvide baggrund på de indlagte billeder !
>Ved at vælge en svag cremet farve får jeg vel samme "problem" som nu ??

Jeg siger ikke, at du skal bruge en cremet baggrund, men at min
Windows er sat sådan op og derfor ser din side mærkelig ud hos mig.

Du har ikke valgt nogen baggrundsfarve på dine sider!

Derfor så du den i grå på en fremmed computer.

Du skal definere en baggrundsfarve i page
properties-background/sideopsætning-baggrund, må det vel hedde på
dansk.

Du skal ikke bruge default, men sætte farven til hvid.

med venlig hilsen
Knud

Fra : Sights of Nature

Dato : 08-03-01 21:10

Det er lige hvad jeg nu har gjort - og det virker ! Tak for hjælpen.

Ken
med venlig hilsen

Sights of Nature

http:\\www.sightsofnature.dk