DRs nye filmmagasin: Filmland med Søren Hø~
Fra : Ronny Nielsen

Dato : 03-01-03 06:40

Ja ikke overraskende blev det Søren Høy som afløser Ole.

http://politiken.dk/link/mail.iasp?PageID=249727

Fra : Martin Helbo

Dato : 03-01-03 08:53

"Ronny Nielsen" <ronnyroy@osterbo-net.dk> skrev i en meddelelse
> Ja ikke overraskende blev det Søren Høy som afløser Ole.
>
> http://politiken.dk/link/mail.iasp?PageID=249727

Det var vel hvad man kunne forvente/håbe på. Jeg syntes han lavede et
glimrende stykke arbejde da han vikarierede for Ole.
Men det lyder da lovende, det nye program.

--
Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : Rune Zedeler

Dato : 03-01-03 14:19

Hvad kan man sige...

http://come.to/hatten

-Rune

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 08-01-03 01:33

Ronny Nielsen skrev:
> Ja ikke overraskende blev det Søren Høy som afløser Ole.
> http://politiken.dk/link/mail.iasp?PageID=249727

Nej, det kan de sgu ikke være bekendt:

»Som det ser ud i øjeblikket, beholder vi hatten som symbol i vores
vurdering af filmene. Hattene er jo nærmest blevet synonymt med DR's
filmvurderinger, blot udvider med en enkelt hat, så en film kan opnå
fra en til seks hatte. Det giver lidt mere spillerum i
bedømmelserne, og på den måde kommer vi også a jour med dagbladene,
hvis skalaer går fra et til seks.«

Seks Bogart-hatte, det er da blasfemi. (Eller også er det bare mig,
der har det med at besættes af selv de mindste ligegyldigheder.)

I øvrigt tror jeg ikke rigtig på idéen om at inddrage video og DVD
og anmelde alle biograffilm og have studiegæster - på en halv
tv-time. Spredningen er netop et af problemerne med Frids Film på
TV3 - det rigtige "gods" forsvinder i mængden.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Peter Brodersen

Dato : 08-01-03 01:55

On Wed, 8 Jan 2003 01:33:23 +0100, "Peter Brandt Nielsen"
<peterbrandtnielsen@hotmail.com> wrote:

>Seks Bogart-hatte, det er da blasfemi. (Eller også er det bare mig,
>der har det med at besættes af selv de mindste ligegyldigheder.)

Lad os bare kalde dem for "Filmland-hatte" fra starten af i stedet
for.

(i øvrigt har Strid fået de resterende 86 Bogart-hatte)

--
- Peter Brodersen

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 08-01-03 09:46

Peter Brodersen skrev:
> Lad os bare kalde dem for "Filmland-hatte" fra starten af i stedet
> for.

Vedtaget.

> (i øvrigt har Strid fået de resterende 86 Bogart-hatte)

Dem må jeg have læst.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk