Bosch tørretumbler
Fra : Kent Roldskov Peders~

Dato : 03-01-03 00:41

Hej

Jeg har en tørretumbler hvor motoren ikke kører (Bosch WTL 4513 electronic)
Motoren er tilsyneladende ok (ikke afbrudt når man ohmer den)

Er der nogen der har erfaring med den type maskine - eller evt. ved hvordan
man får fat i et diagram over den?

Mvh. Kent

Fra : KSK

Dato : 24-01-03 23:31

har du målt Dør kontakt igemme
KsK

"Are you still wasting your time with spam?...
There is a solution!"

Protected by GIANT Company's Spam Inspector
The most powerful anti-spam software available.
http://www.giantcompany.com