Koder på en side
Fra : Tobias Klint

Dato : 02-01-03 23:53

Hejsa
Hvordan sitter man en kode på en side som kun jeg kan komme ind på???

Håber nogen kan hjælpe mig med det

Mvh
Tobias Klint
__________________________________________________________________ Tobias
H.. Klint ICQ#: 162025029 Current ICQ status: + More ways to contact me

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 03-01-03 00:45

"Tobias Klint" <Tobias_H_Klint@Hotmail.com> skrev :

>Hvordan sitter man en kode på en side som kun jeg kan komme ind på?

<http://www.at-frontpage.com/2002/password.htm>

Kig også meget gerne på
<http://www.usenet.dk/netikette/signatur.html>

Fra : pepsimax

Dato : 03-01-03 01:39

hmmm øv

hos mig virker de to links ikke

mvh

pepsimax

http://www.kandu.dk/

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 03-01-03 03:14

"pepsimax" <pepsimax.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> hmmm øv
>
> hos mig virker de to links ikke
>
> mvh

Det skyldes at du er hos Tiscali, og der gives der p.t. ikke nogen
muligheder for at du kan foretage dig noget som helst som administrator-
sagen er den, at hvis du får den nødvendige tilladelse, vil du så let som
ingenting kunne lukke dig selv ude fra adgangen til serveren, og det vil
betyde ekstra arbejde for personalet med at reetablere din adgang igen. Du
skal simpelthen være 100 procent sikker på , hvad du gør her. Det er
begrundet i at FP2002 er mere avanceret på det område end tidligere
versioner - det ligner mere Windows 2000 server-platformen eller Windows XP
m.h.t. at kunne foretage administrative opgaver på serveren.

Du kan i stedet skifte udbyder til jirty-net, hvor du for samme beløb
omtrent som hos Tiscali får adgang til både FP-ext. og adgang til
databaseservere, asp, php m.v. og selv får lov til at administrere dine
sider næsten 100 procent. De benytter sig kun af W2k-servere -
se www.jirty.dk Du kan opnå det samme hos Tiscali, men her er prisen så
5-6000 kr. årlig - hos Jirty koster det samme omkring 800 kr. årlig.

--
ahw