2 telefoner direkte koblet-hjælp
Fra : René Jensen

Dato : 02-01-03 22:51

Jeg vil gerne have en telefonisk forbindelse til min nabo.
Vi har i forvejen et kabel mellem os (4 ledere parsnoet)
Er der en der kender en komponent der gør det muligt at koble 2 analoge
telefoner sammen
så man kan ringe fra den ene til den anden, (evt byggesæt) så det virker som
et full duplex samtale anlæg.

René Ø. Jensen
rene@kildevej.com

Fra : JMo.

Dato : 02-01-03 22:56

http://www.howstuffworks.com/telephone3.htm

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 02-01-03 23:42

"René Jensen" <lem@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Vi har i forvejen et kabel mellem os (4 ledere parsnoet)
> Er der en der kender en komponent der gør det muligt at koble 2

Jeg havde tidligere et lign. ønske. Søg evt. på Google Groups, jeg fik
flere gode råd.
http://groups.google.com/groups?threadm=slrnak0s3o.1ia.be9%40bs.provst&f
rame=on

Jeg endte med at bruge en Lasat Speed II jeg havde liggende.

Usenetstatistik pr. 18/9 - http://www.makr.dk/?usenetstats

Fra : Sørensen

Dato : 03-01-03 14:22

> [...]
> telefoner sammen
> så man kan ringe fra den ene til den anden, (evt byggesæt) så det virker

Et lasat speed2 modem til ISDN indeholder en fin lille telefoncentral, De
kan købes fra omkring 200- i den blå avis.

vh.
Sørensen