Film fra Futureent
Fra : Jimmy Rosenlund

Dato : 02-01-03 15:21

Hej gruppe

Jeg bestilte Austin Powers in Goldmeber den 13 dec. og Futureent
sendte den til mig den 18 dec. Men jeg har endnu ikke modtaget filmen
endnu. Så er det at jeg spørger om der er nogen som også har bestilt
noget indefor den nærmeste tid og ikke fået det endnu.

Der plejer at gå 3 dage efter at jeg har bestilt til jeg modtager
filmen. Det højeste der er gået, er en uge. Men det er sikkert bare
mig der er utålmodigt, eller er det?

På forhånd tak

Jimmy

Fra : Nicolai Zoffmann Hei~

Dato : 02-01-03 15:31

Hmmmm......uden at ha' bestilt noget for nyligt så tror jeg at jeg har
løsningen: Jul og nytår. Som sædvanlig foregår al post lidt sløvere over den
periode.
hygge,
Nicolai

Fra : Heinz

Dato : 02-01-03 16:20

"Nicolai Zoffmann Heiredal" <nicolai@heiredal.dk> skrev i en meddelelse
> Hmmmm......uden at ha' bestilt noget for nyligt så tror jeg at jeg har
> løsningen: Jul og nytår. Som sædvanlig foregår al post lidt sløvere over
> [...]
Nemlig, så bare rolig. Den kommer nok iløbet af næste uge med posten når
det hele er normaliseret igen.

Heinz

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 02-01-03 16:18

On 02 Jan 2003 14:21:16 GMT, Jimmy Rosenlund <jiro@writer.boomtown.net>
wrote:

> [...]
>endnu. Så er det at jeg spørger om der er nogen som også har bestilt
>noget indefor den nærmeste tid og ikke fået det endnu.

Jeg har en CD på vej fra futureent som også blev sendt den 18. og den er
heller ikke kommet endnu.
Pga. årstiden venter jeg lidt endnu før jeg gider lave en forespørgsel.

--
Mvh. Stefan
For at e-maile udskift "spamfilter" med mit fornavn.

Fra : HKJ

Dato : 02-01-03 16:23

"Stefan Bruhn" <spamfilter@bruhn.tk> wrote in message
> Jeg har en CD på vej fra futureent som også blev sendt den 18. og den er
> heller ikke kommet endnu.
> Pga. årstiden venter jeg lidt endnu før jeg gider lave en forespørgsel.

Det ser ud til at der har været mange problemer i midten af december, jeg
manger fra 11 og 16 december, men har idag modtaget en fra 27 december.

Fra : Emil Rune

Dato : 02-01-03 17:27

"Jimmy Rosenlund" <jiro@writer.boomtown.net> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Der plejer at gå 3 dage efter at jeg har bestilt til jeg modtager
> filmen. Det højeste der er gået, er en uge. Men det er sikkert bare

Godt at se jeg ikke er den eneste, var lige ved at blive smånervøs; bestilte
to film som blev sendt i midten af december (mailen siger den 12.,
hjemmesiden den 18. for afsendelse), og som ikke er dukket op endnu. Giver
lige postvæsenet nogle dage mere...

Hilsen Emil

Fra : HKJ

Dato : 02-01-03 17:54

"Emil Rune" <erune@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> to film som blev sendt i midten af december (mailen siger den 12.,
> hjemmesiden den 18. for afsendelse), og som ikke er dukket op endnu. Giver

Lad os håbe de kommer, deres klage procedure ser ud til at være besværlig
(snail mail) og langvarig (op til 8 uger).

Fra : ML-78

Dato : 02-01-03 19:55

> [...]
> to film som blev sendt i midten af december (mailen siger den 12.,
> hjemmesiden den 18. for afsendelse), og som ikke er dukket op endnu. Giver

Jeps, godt at høre, der er flere. En af mine bestillinger skulle være
afsendt 10. december ifølge mailen og 13. december ifølge hjemmesiden (i
øvrigt mærkeligt med den afvigelse), og den er heller ikke kommet endnu.

ML-78

Fra : psycrow

Dato : 02-01-03 19:16

> [...]
>
> Der plejer at gå 3 dage efter at jeg har bestilt til jeg modtager
> filmen. Det højeste der er gået, er en uge. Men det er sikkert bare

De sendte tre skiver til mig den 16. december. Den 23. modtog jeg den ene,
men resten er ikke kommet endnu. Stygt at der skal være så stor forskel på
forsendelser, der er blevet sendt samtidig.

Fra : Per Richardy

Dato : 07-01-03 10:46

> [...]
> endnu. Så er det at jeg spørger om der er nogen som også har bestilt
> noget indefor den nærmeste tid og ikke fået det endnu.

Jeg tror jeg har fundet ud af hvorfor du ikke har fået den, min kopi blev
sendt
til mig den 12 og jeg har lige modtaget den idag, men der var lige kommet
76 kr i told oveni , sender de ikke fra England når de sender til
danmark?
--
perR

"Soup is not a meal"

Fra : Emil Rune

Dato : 07-01-03 12:43

"Per Richardy" <per@richardy.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> til mig den 12 og jeg har lige modtaget den idag, men der var lige kommet
> 76 kr i told oveni , sender de ikke fra England når de sender til

Uff...Det lyder ikke rart. Jeg går stadig og venter på Back to the Future og
Minority Report, også sendt den 12. december. Hvis de er blevet snuppet i
tolden, skal jeg da lige have fat i Future (der tydeligt skriver på deres
hjemmeside at priserne inkluderer told (for pakker sendt til alle Europæiske
adresser)).

Hilsen Emil

Fra : Jan Richardy

Dato : 07-01-03 13:22

> [...]
> tolden, skal jeg da lige have fat i Future (der tydeligt skriver på deres
> hjemmeside at priserne inkluderer told (for pakker sendt til alle

Ohhhh ... Bloody #¤%#¤% !

Jeg bestilte en Star Trek NG Season 7 lige efter nytår til omkring 800
kroner ... Så snakker vi pludselig 200-300 kroner oveni.

Har T&S overhovedet ret til det, når forsendelsen kommer fra England?

Men kunne man ikke få Futureent til at tilbagebetale beløbet, hvis man
faxede en kopi derover? (synes at kunne huske noget lignende fra sidst der
var problemer med dem og i særdeleshed T&S)

gulp ...

---

Jan Richardy

Online portfolio & CV
http://www.richardy.dk

Fra : Emil Rune

Dato : 07-01-03 14:00

"Jan Richardy" <usenet@richardy.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> faxede en kopi derover? (synes at kunne huske noget lignende fra sidst der
> var problemer med dem og i særdeleshed T&S)

Nej, T&S har bestemt ikke ret til opkræve told på forsendelser fra andre EU
lande (så vidt jeg ved). Men det er muligt at Future Ent. igen prøver nye
forsendelsesmetoder af, som måske ikke er "toldsikre" (sidst de prøvede det
"stunt" tog det en måned for mine pakker at at nå frem, men de blev
heldigvis ikke taget i tolden (visse oplevede dog dette, og Future var da
også hurtigt ude med tilbud om toldrefundering)).
Ni giver jeg dem lige en enkelt dag eller to mere, og dukker der ikke noget
op, told eller ej, så må jeg til at sende de "lost mail" formularer de har
på deres side.

Venlig hilsen
Emil

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 07-01-03 23:54

On Tue, 7 Jan 2003 14:00:14 +0100, "Emil Rune" <erune@tdcadsl.dk>
wrote:

> [...]
>op, told eller ej, så må jeg til at sende de "lost mail" formularer de har

Det tog også laang tid inden min xXx kom. Uden på pakken er der godt
nok en engelsk afsenderadresse, men på kvitteringen står der USA i
øverste venstre hjørne. Hvordan hænger det sammen?

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Kim

Dato : 08-01-03 12:08

"Morten Bowman Hansen" <morten@NOSPAMbowman.dk> wrote in message
> [...]
> nok en engelsk afsenderadresse, men på kvitteringen står der USA i
> øverste venstre hjørne. Hvordan hænger det sammen?

Det er fordi firmaet har adresse i USA, men de sender fra England.

--
Kim