Download manager
Fra : Martin Wiboe

Dato : 02-01-03 15:18

Hej Gruppe!

Jeg er ved at lave en download manager men har fået følgende problemer:

1. Den ellers udmærkede metode til at finde størrelsen af en fil, der blev
nævnt her på gruppen for et par dage siden, duer desværre ikke altid. Findes
der en funktion til at returnere størrelsen af en hvilken som helst fil på
nettet?
2. Hvordan finder man ud af hvor mange bytes der er downloadet af en fil
(evt. med Inet-controllen)?

Alle svar er meget velkomne

Mange hilsner,

Martin Wiboe

Fra : Helge Bjørkhaug

Dato : 02-01-03 15:44

On Thu, 2 Jan 2003 15:17:41 +0100, "Martin Wiboe"
<martin_wiboe[remove]@hotmail.com> wrote:

> [...]
>nettet?
>2. Hvordan finder man ud af hvor mange bytes der er downloadet af en fil

Vet ikke om du har sett på dette eksemplet
<http://www.hbsoft.com/files/MyDownload.zip>

--
Snutten
Reply-to adressen er gyldig inntil spam er mottatt

Fra : Martin Wiboe

Dato : 02-01-03 17:12

Tusinde tak!!! Lige hvad jeg manglede! Vil selv prøve at lave resume-kode...
Kan jeg bruge din kode i min app? Ikke kommercielt, og du får credits?

Tak igen,

Martin

Fra : Helge Bjørkhaug

Dato : 02-01-03 18:28

On Thu, 2 Jan 2003 17:11:48 +0100, "Martin Wiboe"
<martin_wiboe[remove]@hotmail.com> wrote:

>Tusinde tak!!! Lige hvad jeg manglede! Vil selv prøve at lave resume-kode...
>Kan jeg bruge din kode i min app? Ikke kommercielt, og du får credits?

No problem Eksemplet er lavet for at det skal/kan brukes.
A little warning.....
winsock-kontrollen og XP er ikke alltid like gode venner
(ikke alltid siste Winsock_DataArrival trigges).

Fra : Ivan D. K. Hansen

Dato : 05-01-03 13:39

Og vær lige opmærksom på at ikke alle gamle web-server oplyser fil
størelsen, selv om jeg tro de snart er en saga-blot... er den altå
nogen der ikke gør det...

VH

Ivan D. K. Hansen

Fra : Martin Wiboe

Dato : 06-01-03 16:12

Tak for infoen!
Alt det her web-snask er mere kompliceret end man skulle tro..... Men
programmet er til personlig brug, så det går nok...

Martin