Andet multimedie
bentjuul 3670
anbefaling af grafikprogram men hvilken
Fra : Karsten Strøm

Dato : 02-01-03 07:44

Jeg har brug for et program til billedebehandling, i forbindelse med min
digitalkamera, har i øjeblikket psp 5.03
Hvad kan i anbefale, hels ikke for dyre, det er til privat brug, eller kan
det bedre betale sig for mig, at opgradere psp til version 7.0

For de programmer der fulgte med min digital kamera (HP PhotoSmart 320), er
ikke noget værd.

---

Fra : emj

Dato : 02-01-03 08:45

On Thu, 2 Jan 2003 07:44:24 +0100, Karsten Strøm <faerk@adslhome.dk>
wrote:

>Hvad kan i anbefale, hels ikke for dyre, det er til privat brug, eller kan
>det bedre betale sig for mig, at opgradere psp til version 7.0

Hvis du har licens på din PSP, så kan du opgradere til version 7.03
for få hundrede kroner.
Hilsen emj

Fra : Karsten Strøm

Dato : 02-01-03 20:33

"emj" <emj@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis du har licens på din PSP, så kan du opgradere til version 7.03
> for få hundrede kroner.

Så vil jeg prøve at tage kontakt med Pro-soft, når de åbner igen her den 6
Januar

---

Fra : Peter Loumann

Dato : 02-01-03 10:52

wrote:

>billedebehandling, i forbindelse med min
>digitalkamera, har i øjeblikket psp 5.03
>Hvad kan i anbefale, hels ikke for dyre, det er til privat brug, eller kan
>det bedre betale sig for mig, at opgradere psp til version 7.0

Det vil nok være den billigste løsning, og den er udmærket. PSP 5 er
nu heller ikke ringe. Hvis billedbehandling = fotobehandling, så
anbefaler jeg Photoshop Elements, fås for ca. 900 kr.

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Fra : Karsten Strøm

Dato : 02-01-03 20:35

"Peter Loumann" <peloda@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Det vil nok være den billigste løsning, og den er udmærket. PSP 5 er
> nu heller ikke ringe. Hvis billedbehandling = fotobehandling, så
> anbefaler jeg Photoshop Elements, fås for ca. 900 kr.

Jeg tro at jeg holder mig til psp, for den har jeg brugt igennem nogle år
nu, og er ved at være dus med den

---