Træ syre lavet af waldnødder.. til kød fis~
Fra : Karin & Frank

Dato : 01-01-03 20:46

Hej !

Kender du til træ syre til mad, det smøres på kød,fisk og giver en helt
fantastisk smag. sådan lidt røget smag, helt utrolig lækkeret..... men ikke
til at opdrive har kunne købe det i sverige.

Det laves af waldnøddetræ... tror jeg nok
Kan du hjælpe med det så ring på 21202064

Fra : Keld

Dato : 02-01-03 01:26

"Karin & Frank" <karin.frank@image.dk> wrote in message news:<IwHQ9.21546$Hl6.2270728@news010.worldonline.dk>...
> [...]
> fantastisk smag. sådan lidt røget smag, helt utrolig lækkeret..... men ikke
> til at opdrive har kunne købe det i sverige.

Hvad hedder produktet på svensk?

Fra : Anders

Dato : 02-01-03 09:59

"Karin & Frank" <karin.frank@image.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> til at opdrive har kunne købe det i sverige.
>

> Det laves af waldnøddetræ... tror jeg nok
> Kan du hjælpe med det så ring på 21202064

Tjah, for at slippe for denne post, der kommer med ca. 14 dages intervaller
brugte jeg cirka 2½ minut af min kostbare tid på at
søge lidt på nettet. Der findes nogle "røgaromaer" der hedder Scansmoke. De
fås i forskellige udgaver, bl.a som olie. Det er sikkert det I søger.
Prøv at kontake:

P.Brøste A/S

Tlf.45263333
Fax 45931388

mvh

Anders

Fra : Annika Pedersen

Dato : 02-01-03 10:20

> [...]
> søge lidt på nettet. Der findes nogle "røgaromaer" der hedder
> Scansmoke. De fås i forskellige udgaver, bl.a som olie. Det er sikkert

Og baseret på Anders' indlæg er der en side
http://www.broste.com/scansmoke/smprod.htm - der står lidt om deres
aroma-produkter.

--
Annika Pedersen & Chili
http://annika.dk

Fra : Karin & Frank

Dato : 05-01-03 20:18

> Hej !!

Vi prøver at ring til dem,,,,vi kender ikke dette firma, men har spurgt
mange forskellige steder,,, og det lader ikke til at nogen kender til
produket......øvøvøvøvøvøv
Da det smager helt fantastisk...