geeen force
Fra : Ukendt

Dato : 01-01-03 20:06

Hej til alle i det nye år

Er der mon nogle der ved et sted i kbh området hvor man kan se lidt på
green force lamperne.Har set at søsport har dem men det er lidt for langt at
kører for at kikke og pille lidt ved lamperne

--
Med Venlig Hilsen
Brian "NITROX" Larsen

Fra : Lars B. Jensen

Dato : 01-01-03 23:56

Prøv
www.dragonsub.com
Det er en meget bedre lampe.

email til r.l.m.s@c2i.net i norge for priser. ca 1250 dkr. for løs lampe med
ledning eller 3000 dkr for lampe og akkutank

Fra : Ukendt

Dato : 02-01-03 10:03

"Lars B. Jensen" <Lars@bachjensen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
med
> ledning eller 3000 dkr for lampe og akkutank

De ser fine ud men jeg ville godt have noget mere brændtid end det der er
på dem..
ellers tak for linked oxo selv om det er på spansk

Fra : Hallgeir Revhaug

Dato : 02-01-03 10:53

"Brian" <spørg mig> skrev i melding

> [...]
> på dem..
> ellers tak for linked oxo selv om det er på spansk

Hvor lang brenntid trenger du, og hvor stor effekt?
Og til hvilken pris?

mvh

Hallgeir
Dragonsub Scandinavia

Fra : Ukendt

Dato : 02-01-03 11:44

> Hvor lang brenntid trenger du, og hvor stor effekt?
> Og til hvilken pris?
>

> mvh
>
> Hallgeir
> Dragonsub Scandinavia
>
> mm mit indlæg snuttede vist men jeg regner med en 10/15 watt hid det
svare vist til 50/70 watt halo og en tid omkring 3/4 timer
prisen er vist ikke billig

Fra : Ukendt

Dato : 02-01-03 12:30

med 3/4 timer mener jeg 3--->> 4 timer og ikke 45 min

tak til A for at have set fejlen.. Som ikke dir dykker er jeg jo ikke
perfekt

Fra : Hallgeir Revhaug

Dato : 02-01-03 12:23

> [...]
> Brian "NITROX" Larsen
> The Deeper I Go The Happier I Get
>
> Beklager, Hid kan jeg ikke hjelpe deg med nå(kommer senere).
10Watt hid = 30Watt Halo og 18Watt hid =50Watt Halo. Forutsetter da at du
bruker Xenophot HLX-pærer eller tilsvarende.

Vår Long run Extreme har en brenntid på 3 timer og 30 minutt ved 50watt
uttak.

mvh
Hallgeir

Fra : Søren Lund

Dato : 02-01-03 13:29

Scansub har selv produceret en lygte, som jeg har et eksemplar af. Jeg kører
dog med 100w og har 1h20m. men v 50w er brændetiden jo dobbelt op. Og de kan
vist også fås med større batteripack. Og så kan de holde til noget, bygget
helt i aluminium, - undtagen selvfølgelig glasset

Søren

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 02-01-03 16:37

masterdive i Helsingør har et lille udvalg hvis du kommer på de kanter..

m.v.h. Jesper

Fra : Ukendt

Dato : 02-01-03 18:00

nu er der et par stykker der har sagt masterdive er der så nogne der ved
om de har åbent i morgen fredag 3/1 ...Jeg har prøvet at ringe i dag men de
tager den ikke og det ville være lidt surt at køre fra roskilde til
helsingør for nada...
Og ellers en tak for alle de svar der har været

Fra : Michael Lancaster

Dato : 02-01-03 19:27

Prøv ESA på Industrivej i Roskilde, de har næsten samme udvalg som
masterdive.

Fra : kasper elsborg

Dato : 03-01-03 09:10

.... desuden står der også "NIX PILLE" i søsport...hehe

\Kasper