Siemens Gigaset 4010 Micro
Fra : Michael Jensen

Dato : 01-01-03 17:00

Jeg har netop anskaffet mig et Siemens Gigaset 4010 Micro. Jeg synes dog
lyden i håndsættet et lidt for lav. Er der nogle løsninger på dette ? Jeg
har forsøgt at skrue op for lyden i menu lydindstillinger, men synes kun det
hjalp ganske lidt.

Fra : Steffen Fog Sørensen

Dato : 02-01-03 09:22

"Michael Jensen" <michael@FJERNDETTEfreezz.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> har forsøgt at skrue op for lyden i menu lydindstillinger, men synes kun

Har samme problem her...
Sendte den ind til rep. men den kom tilbage med besked om at den var OK

Skrotter den sikkert til fordel for en gammel 3010...

/ Steffen