thermostatventiler fra 1973
Fra : Jens Larsen

Dato : 01-01-03 18:00

De thermostatventiler der sider på mine radiatorer findes åbenbart ikke
mere. Der går 2 rør op af gulvet med 5 cm mellemrum op i thermostat der
sidder midt under radiatoren. Der må da være andre der har haft samme
problem. Hilsen om et glædeligt nytår fra Jens

Fra : Henrik B. Larsen

Dato : 01-01-03 18:08

"Jens Larsen" <jens.larsen@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> sidder midt under radiatoren. Der må da være andre der har haft samme
> problem. Hilsen om et glædeligt nytår fra Jens

Nu siger du problem?
Hvad er problemet? At de ikke findes mere eller? Du har jo tilsyneladende
nogle allerede?
Lidt mere præcis, så er der nok nogle her der kan hjælpe dig.

Henrik

Fra : Poul Bundgaard

Dato : 01-01-03 18:29

Jens Larsen wrote:
> [...]
> thermostat der sidder midt under radiatoren. Der må da være andre der
> har haft samme problem. Hilsen om et glædeligt nytår fra Jens

Lyder som et enstrenget system.

Det laves SVJV ikke mere, og har ikke gjort i lang tid.

Hvad er dit problem ? - utæt ventil ?

--

Med venlig hilsen / Kind Regards

Poul Bundgaard

" If it ain't broke, it doesn't have enough features yet "