Nicko Mc Brain forlader Iron Maiden?
Fra : - A

Dato : 01-01-03 16:09

Hej og Goodt Nytår

Jeg har ladet mig fortælle at Nicko Mc Brain fra Iron Maiden, slår de
musikalske folder sammen med David Ellefson(ex-Megadeth) og Dan
Spitz(ex-Anthrax) i et band, hvis navn endnu ikke kendes.

Men ved nogen om Nickos udtræden af Iron Maiden, er permanent eller
delvis?

--
Med Venlig Hilsen - Best Regards
Andreas

Fra : Michael Petersen

Dato : 01-01-03 22:16

- A <no@way.net> skrev i news:vhv51v4pf79nktjtk8ukqdhjvk7vm23ras@4ax.com:

> [...]
> Spitz(ex-Anthrax) i et band, hvis navn endnu ikke kendes.
>
> Men ved nogen om Nickos udtræden af Iron Maiden, er permanent eller

hmmm mon han så ikke spiller med på sommerens roskilde festival ?? Det kan
han da ikke være bekendt !

Michael