Wolfenstein U båd base
Fra : rud13

Dato : 01-01-03 15:48

Tak til Kasper Damkjær med løsningen til fabrikken,
nu har jeg et nyt problem.
Det er i u båds basen,jeg har nedkæmpet alle tyskerne sprunget op på
sal,fundet et Gatling maskingevær (DEt snurrer kun rundt uden at
skyde).
Men nu kan jeg ikke komme videre,der er kun et sted,jeg kan påvirke
noget.
Der er nogle rør,der kommer til syne.
Hjælp mig videre !!!!!!!!
Hvor mange baner er der tilbage ?

Fra : Henrik

Dato : 01-01-03 16:08

http://www.planetwolfenstein.com/sp/walk/

Fra : rud13

Dato : 01-01-03 19:51

"Henrik" <sahl@THISsnapsANDTHIS.dk> wrote in message news:<auv087$1lil$1@news.cybercity.dk>...
> "rud13" <rudy1@adr.dk> wrote in message
>
> http://www.planetwolfenstein.com/sp/walk/

Hvad mener du med det ??????????????

Fra : Henrik

Dato : 01-01-03 20:38

> "Henrik" <sahl@THISsnapsANDTHIS.dk> wrote in message

> Hvad mener du med det ??????????????

Det er jo en fuldstændig guide til spillet, så kan du jo selv læse hvad du
skal gøre for at komme videre !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fra : Anders Albrechtsen ~

Dato : 02-01-03 02:04

rud13 wrote:
> "Henrik" <sahl@THISsnapsANDTHIS.dk> wrote in message

> Hvad mener du med det ??????????????

*PLONK*

Fra : a

Dato : 02-01-03 12:01

Prøv at spille multiplayermode så glemmer du hurtigt alt om
singleplayerbanerne.