Foto
IBM760 5420
Teil 3020
billeder igennem fjernsyn
Fra : Ingrid

Dato : 01-01-03 14:51

cannon power shot s 20 , kan man se billederne igennem fjernsynet på den ,
for jeg kan med min ixus , derefter prøvede vi med s 20, men den ville ikke
????

Ingrid

--
http://home20.inet.tele.dk/web/
http://home6.inet.tele.dk/ingrid/

Fra : KNL DtP

Dato : 01-01-03 17:21

"Ingrid" <stub@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> derefter prøvede vi med s 20, men den ville ikke ????

Har du tjekket om den står til at sende videosignalet ud som PAL eller NTSC? I
Danmark bruger man PAL - og hvis dit kamera står til NTSC og dit TV ikke kan vise
dette format, så kan dette være forklaringen, såfremt kameraet altså kan koblet til
TV'et og dette er gjort korrekt.

--
MVH

Kristian
www.knl-dtp.dk

Fra : Ingrid

Dato : 01-01-03 18:41

ved mit ixus er der en ledning med , og det står også i min brugsanvisning ,
at du kan se dem via fjerneren , samme ledning brugte vi så til hendes power
shot , så kunne vi jo hygge os videre med at se hends billeder, men der var
bare sort skærm, vi tog så hendes kort ud og satte i ixus, så kunne vi se
billederne, det du skriver om Pal og NTSC ved jeg intet om , men jeg vil da
lige nævne det for hende ????

Hilsen Ingrid

Fra : KNL DtP

Dato : 01-01-03 19:27

"Ingrid" <stub@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> det du skriver om Pal og NTSC ved jeg intet om , men jeg vil da
> lige nævne det for hende ????

Jeg havde mulighed for at lege med et PowerShot A40-kamera her i julen (2000 billeder
på 10 dage...) - og her kunne man, når man var i normal optagelses trykke [menu] og
vælge [opsætning] og så [video]. Her kunne man vælge mellem PAL og NTSC.

Det kunne tyde på at det var her problemet lå...

--
MVH

Kristian
www.knl-dtp.dk

Fra : F.Larsen

Dato : 04-01-03 01:19

"Ingrid" <stub@tdcadsl.dk> wrote in message
> cannon power shot s 20 , kan man se billederne igennem fjernsynet på den ,
> for jeg kan med min ixus , derefter prøvede vi med s 20, men den ville
ikke
> ????

Jeg har et S-20 og det kan fint vise billederne på TV.
Det kunne tænkes at du _skal_ bruge det kabel der følger med S-20'et.

--
Flemming
http://home.cbkn.dk/Spyware/