adsl, win2000 & win xp
Fra : new

Dato : 01-01-03 13:38

Hej! Jeg har nu haft et lille hjemenetværk i et par år og uden nogen
problemer, da alle maskinerne kørte win2000.
Men nu har jeg en windows XP maskine som slet ikke gider at tale sammen med
win2000. Er der nogen der har erfaringer med det?
En win2000 maskine er den der er koblet på nettet og alle andre maskiner
kobles
til den via en hub. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre for at DHCP serveren
tildeler en lokal ip adresse til windows xp maskinen for netkorterne mellem
XP og win2000 ser helt døde ud, da ingen lys er i dem
Hjælp søges!
Mange tak og godt nyt år
Emil