Alanya NU på denne årstid ???
Fra : Thomas Pedersen

Dato : 01-01-03 11:33

hejsa

jeg har lige fået ferie sammen med kærsten og vi vil gerne ud og rejser og
har været i tyrkiet sidste år i marmaris.
og vil gerne til tyrikiet igen.
og har lige set at vi kan komme afsted på søndag for 1500 kr. til Alanya *S*

Men er da nogle da kender til om det skulle værer varm på denne års tid ???
Er da ligeså varmt som i Gran Carana ?????

Nolge da har været der i janaur månde ??
så skriv lige

hilsen thomas

Fra : Erling Simonsen

Dato : 01-01-03 22:14

Thomas Pedersen wrote:
> [...]
> Er da ligeså varmt som i Gran Carana ?????
>
> Nolge da har været der i janaur månde ??

Hej.
Prøv denne web-side.
http://www.tyrkieteksperten.dk/tyrkieteksperten.htm
Der er vist ikke ret varmt i januar.
Luft 12 grader C - vand 17 grader C.
Ikke nær så godt som på de canariske øer.
hilsen Erling S.