Logo ?
Fra : Claus E Beyer

Dato : 31-12-02 17:34

Nu har jeg for sjov prøvet at hente et logo til min Nokia 3310 fra 1266.
Nu står billedlogoet på mobilen, dér hvor der tidligere stod "Telmore".
Hvordan fjerner jeg dette billede igen og får teksten "Telmore" frem igen?

Claus

Fra : ">> Joe

Dato : 31-12-02 18:02

On Tue, 31 Dec 2002 17:34:18 +0100, "Claus E Beyer"
<cebeyer@hotmail.com> wrote:
ved at downloade telmore logo.... dette kan du gøre fra telmore's
egen hjemmeside..
godt nytår

> [...]
>Hvordan fjerner jeg dette billede igen og får teksten "Telmore" frem igen?

mvh. >> Joe <<
icq: 6023641
ved persontlig svar: fjern tal fra e-mail add.

Fra : ">> Joe

Dato : 31-12-02 18:20

On Tue, 31 Dec 2002 18:01:53 +0100, ">> Joe <<"
<pwr9jj1969@hotmail.com> wrote:
du ka' også sende mig en mail med dit nummer og så skal jeg sende dig
et telmore logo..

Fra : Claus E Beyer

Dato : 31-12-02 20:35

">> Joe <<" <pwr9jj1969@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> <cebeyer@hotmail.com> wrote:
> ved at downloade telmore logo.... dette kan du gøre fra telmore's

Tak for hjælpen og også Godt Nytår til dig.

Nu står der atter "Telmore" i displayet, men med en anden skrifttype
end før. Det står også Telmore, når jeg nu har mit tyske taletidskort i
mobilen. Hvordan får jeg mon tingenes tilstand tilbage igen, så der ikke
altid står "Telmore" i displayet, men kun når dét er Telmore?

Noget andet: Jeg er ved at være godt træt af at skulle indstille Tid og Dato
hver gang jeg skifter SIM-kort i Nokia 3310. Der er Ericsson T65 vældig
smart. Aldrig har en telefon været nemmere at skifte SIM-kort på.

Godt Nytår til alle i news:dk.teknik.telefoni.mobil

Claus

Fra : Th Frydensberg

Dato : 31-12-02 20:37

På en nyere Nokia-telefon :3310 og 3330 kan du taste for at slette logo

*#OPR0LOGO#

altså :

*#67705646#