3310...
Fra : Spike

Dato : 31-12-02 17:07

Hej gruppe.....
En af mine venner har en nokia 3310 med abonement...
Han har trykket sin PIN-kode forkert 3 gange og PUK-koden forkert for mange
gange...
Hvordan låser man den op så han kan bruge et andet sim-kort, da han vil have
taletid's kort i sin mobil???? Svar hurtigst muligt!!! GODT NYTÅR TIL HELE
GRUPPEN!!!
MVH Mike

Fra : Pjn

Dato : 31-12-02 17:20

"Spike" <spike@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
have
> taletid's kort i sin mobil???? Svar hurtigst muligt!!! GODT NYTÅR TIL HELE

Du skal bare læse lidt tilbage i gruppen ....

Og godt nytår til dig også.

Pjn

Fra : Spike

Dato : 31-12-02 17:29

Hvilken dato???

Fra : ">> Joe

Dato : 31-12-02 18:04

On Tue, 31 Dec 2002 17:07:10 +0100, "Spike" <spike@mail.tdcadsl.dk>
wrote:

>Hej gruppe.....
>En af mine venner har en nokia 3310 med abonement...
>Han har trykket sin PIN-kode forkert 3 gange og PUK-koden forkert for mange
hvis han sætter et andet kort i skulle det prob. vel være løst...
nu skal han så bare intaste koden som høre til det "nye" simkort.
hvis den spørger efter sikkerhedskoden.!!!!! så er det fordi at dette
er aktiveret og denne kode er på 5 tal. men default er den 12345.

hvis han ikke har denne kode så skal han hendvende sig ved en som har
et kabel som kan bruges til dette (en som kan unlocke m.m.)

sådan mener jeg at problemet ka' løses....

jeg MENER at hvis en puk kode er trykket forkert 10 gange..så er
simkortet DEFEKT..

godt nytår.

mvh. >> Joe <<
icq: 6023641
ved persontlig svar: fjern tal fra e-mail add.

Fra : Spike

Dato : 31-12-02 19:24

Jeg kan selv unlocke og flashe m.m. det jeg spørger om er at han vil have
taletid's kort i sin mobil, men hans mobil er sim-locked + at han har
trykket både pin- og pukkode forkert for mange gange.. Jeg kan ikke unlocke
den med den software jeg har, da han skal have trykket koden og telefonen
skal have kontakt med et netværk... Hvad gør jeg så???

Fra : Th Frydensberg

Dato : 31-12-02 23:52

????????????????????????????????????????

Fra : ">> Joe

Dato : 01-01-03 01:56

On Tue, 31 Dec 2002 19:24:10 +0100, "Spike" <spike@mail.tdcadsl.dk>
wrote:
så stop i kort i fra samme selskab... for så har simlock'en jo ingen
betydning...(sådan et må kunne lånes af en ell. anden)
derefter unlocker du den mens de nye kort sidder deri.

Fra : Pjn

Dato : 01-01-03 02:36

> [...]
> betydning...(sådan et må kunne lånes af en ell. anden)
> derefter unlocker du den mens de nye kort sidder deri.

Tjaaaa min er låst op uden kort i !?

Pjn

Fra : Carsten Riis

Dato : 01-01-03 18:52

Spike wrote:

> Hej gruppe.....
> En af mine venner har en nokia 3310 med abonement...
> Han har trykket sin PIN-kode forkert 3 gange og PUK-koden forkert for mange
> gange...

Pin- og Puk koden er da noget som følger simkortet eller hvad?

--
Med venlig hilsen Carsten Riis
http://www.bloddonor.dk

Fra : Spike